В умовах карантину органи юстиції продовжують виконання своїх функцій, але введені певні обмеження на особисті прийоми громадян в органах державної виконавчої служби, державних нотаріальних конторах, відділах державної реєстрації актів цивільного стану.
РАЦС
Так, у відділах ДРАЦС особистий прийом здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, необхідних для підтвердження родинних стосунків при підзахороненні.
Щодо реєстрації шлюбу або його розірвання – такі реєстрації проводяться лише на підставі заяв, поданих до 13 березня.
Нотаріальні контори
Прийом громадян у державних нотаріальних конторах буде проводитись за попереднім записом та лише у разі крайньої необхідності, наприклад, якщо спливає шестимісячний термін для заведення спадкової справи.
Щоб отримати спадщину під час карантину, потрібно подати заяву про прийняття спадщини протягом 6 місяців з моменту її відкриття (тобто з моменту смерті особи або на момент оголошення особи померлою).
Під час карантину ви маєте право у будь-якого нотаріуса за своїм місцем проживання засвідчити заяву про прийняття спадщини та надіслати її до нотаріуса за місцем відкриття спадщини. І вже потім отримати свідоцтво про право на спадщину після спливу 6 місяців.
Крім того, у разі необхідності користуйтесь скриньками для листування, розміщеними в державних нотаріальних конторах.
Послуги онлайн
Багато послуг органів юстиції можна отримати без відвідування державних установ, зокрема через портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» — dracs.minjust.gov.ua, а також Он-лайн Будинок юстиції – online.minjust.gov.ua. За допомогою цього сайту можна легко та зручно скористатися можливістю:
- повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
- зареєструвати або ліквідувати фізичну особу — підприємця;
- зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
- зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
- зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
- отримати дані про електронний цифровий підпис;
- отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.
Також «Он-лайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.
З метою зручності в отриманні та використанні інформації про роботу Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Дніпропетровська, Запорізька, Кіровоградська області) в період карантину на сайті psjust.gov.ua в рубриці «Прес-центр» — «Анонси» створено окремий розділ: «Інформація про роботу на період карантину».
Комментарии:
нет комментариев