Лента статей
Про СМИ

Еженедельная региональная газета РОСТ издается с 3 ноября 2004 года – и за это время завоевала репутацию популярного издания, оперативно информирующего о новых предложениях рынка товаров и услуг. Популярность газеты растет, в первую очередь, благодаря тому, что РОСТ как универсальное издание стремится предоставлять своим читателям наиболее полную и объективную информацию.

Специализация газеты: новости, реклама товаров и услуг, частные и коммерческие объявления, вакансии, справочные материалы, юридические консультации; 45 каналов телепрограммы с анонсами и другая информация.

Издание имеет статус областного и распространяется городах Энергодаре, Каменке-Днепровской, Днепрорудном, Васильевке, Михайловке, а также в Каменско-Днепровском, Велико-Белозерском, Васильевском и Михайловском районах.

Контакты

Почтовый адрес:
71503, г. Энергодар, пр. Строителей, 17/2, офис 27 – 30.
Тел./факс:
(06139) 4-04-32; 6-00-06; 6-07-80
Сайт:
www.rost-info.com.ua
E-mail:
rost@oriontv.net

misto.zp.ua

Як потрапити на прийом до лікаря, який надає первинну медичну допомогу

Як потрапити на прийом до лікаря,  який надає первинну медичну допомогу

3-го вересня 2018 року в Енергодарі вперше відчинило двері комунальне некомерційне підприємство «Міський центр первинної медико-санітарної допомоги Енергодарської міської ради». Пройшов майже рік, але багато енергодарців й досі не розуміють, як потрапити на прийом до лікаря, який надає первинну медичну допомогу. Тому центр первинної допомоги інформує щодо правил роботи лікарів та надання медичної допомоги вдома.  

Записатися на прийом до лікаря КНП «МЦПМСД» пацієнт може:

1. Особисто у журналі запису на прийом, який знаходиться на столі навпроти вікна реєстратури на 1-му поверсі в той час, коли лікар не на прийомі, чи зателефонувавши в реєстратуру (тел. 5-38-95, 5-38-96, 050-220-39-42, 050-220-39-95) з 8.00 до 20.00. Журнал попереднього запису викладається на два тижні вперед.

2. Зателефонувавши до медсестри лікаря, що надає ПМД під час прийому. Якщо лікар не відповідає на дзвінок, пацієнт телефонує в реєстратуру, аби дізнатися графік роботи лікаря, з яким він заключив декларацію, чи лікаря, який його заміщає на період відпустки чи непрацездатності (тел. 5-38-95, 5-38-96, 050-220-39-42,
050-220-39-95). При телефонному зверненні пацієнту слід надати наступну обов’язкову інформацію: прізвище; вік; причину звернення; номер телефону.

3. За наявності невідкладних показань на прийом до лікаря треба прийти особисто, попередньо зателефонувавши на робочий телефон медсестри або лікаря для узгодження часу прийому. За відсутності лікаря, з яким заключена декларація, невідкладна допомога та за потреби лист тимчасової непрацездатності на три дні видається черговим лікарем в кабінеті 101 (дорослі) або 102 (діти) на 1-му поверсі КНП «МЦПМСД».
Пацієнт при первинному зверненні в КНП «МЦПМСД» (за попереднім записом або без) звертається в реєстратуру, де йому видається медична карта.
Для дітей за попереднім записом амбулаторні карти реєстратор надає лікареві особисто.

Під час прийому у лікаря, записані пацієнти повинні надати амбулаторну картку, паспорт, пільгове посвідчення за наявності. Час прийому має збігатися з призначеним пацієнту часом, за винятком випадків, коли лікар надає невідкладну допомогу іншому хворому, про що пацієнти, які очікують прийому, мають бути поінформовані медсестрою, яка працює з лікарем.

Час, відведений на прийом хворого в КНП, визначається відповідно до чинних розрахункових нормативів.

Незадекларованим пацієнтам надається лише невідкладна допомога.

У вихідні та святкові дні первинна медична допомога пацієнтам з гострими та/або невідкладними станами надається з 8.00 до 16.00 в кабінеті 101 (дорослі) і 102 (діти) на 1-му поверсі КНП «МЦПМСД».

Правила надання первинної медичної допомоги вдома

Пацієнт або його законний представник може зателефонувати до реєстратури центру з 8.00 до 12.00 за номерами: 5-38-95, 5-38-96, 050-220-39-42, 050-220-39-95 та залишити свої данні, або зателефонувати безпосередньо лікарю, з яким заключена декларація, в години його роботи та обгрунтувати потребу у виклику додому.

Інформацію про надходження виклику працівники реєстратури впродовж 30 хвилин передають лікарю, з яким пацієнт заключив договір. Після чого лікар зателефонує пацієнтові.

Лікар, отримавши виклик, на підставі відомостей, які надав пацієнт, здійснює оцінку ситуації та приймає виважене рішення:
– проконсультувати пацієнта та надати рекомендації телефоном;
– запросити пацієнта на амбулаторний прийом до центру та назначити час прийому;
– прийняти виклик на оглянути пацієнта вдома.

Рішення про надання первинної медичної допомоги приймається лікарем на підставі стану здоров’я пацієнта.


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
ПОЗИЦИЯ
ИНДУСТРИАЛЬНОЕ ЗАПОРОЖЬЕ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
РОСТ
МИГ
ПОРОГИ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА
ДЕТИ ЗАПОРОЖЬЯ
MISTO.ИНФОРМ
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ
СОДРУЖЕСТВО
ПРАВДА (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ИСТЕБЛИШМЕНТ. АНАЛИТИКА (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА. ТРК АЛЕКС (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | | follow us on | читайте нас в |