misto.zp.ua

Студенти ЗНУ у ролі викладачів

85fifteen-323874-unsplash

До дня вчителя студенти старших курсів факультету журналістики ЗНУ провели відкритий тренінг з медіаграмотності.  «Фейки та маніпуляції у новинних повідомленнях» – тема делікатна та актуальна. Саме доступність до необженної і без фільтрованої кількості новинних блогерів у Instagram, Twitter, Facebook, Telegram  та безліч каналів у YouTube – причина обговорення інформаційної культури.

Магістри ЗНУ, під кураторством Ганни Полякової*, провели тренінг з медіакультури у приватній єврейській школі «Ор-Авнер «Хабад Любавич». Урок для 9-10 класів був поділений на блоки по 15 хвилин. Першу частину використали для знайомства, обговорення важливості медіа обізнаності та розповіді, що таке медіакультура і її складові. Другу частину уроку супроводжувала презентація підготовлена Оксаною Козачок.  Говорили про використання маніпулятивних технологій на телебаченні, у друкованих виданнях. Особливо цікавою виявилась тема телебачення. Розповідали на прикладах мови ворожнечі, які використовують фахівці при підготовці телевізійних матеріалів. Учням дали можливість самостійно проаналізувати новини та виявити фейки, що дало змогу закріпити знання.

Снимок экрана (23)

Снимок экрана (24)

Снимок экрана (25)

Лариса Бабакова, директор школи підкреслює, що формат тренінгів вбачає найефективнішим. Окрема програма швидко застаріє, а у форматі майстер-класу є можливість оперативно оновлювати дані.

«Наші діти задають питання і ці питання, іноді, бувають з приводу інформації. Коли ми на заняттях торкаємося стилістики текстів, вони приносять, на розбір, матеріали з інтернету. Вони ж приносять тільки смажені факти. У нас є бінарні уроки: інформатика-література, інформатика-історія, всі кабінети оснащені інтернетом – ми в мережі постійно. Потрібно розуміти, що ти дізнаєшся і, що бачиш.»

3

Говорили і про курйозні новини на просторах інтернету, і чому не можна цілковито довіряти  ЗМІ, відповідали на запитання та спілкувалися зі школярами. Новинна стрічка у соц.мережах викликала неабиякі суперечки. Діана Токмань розповідала про внутрішню роботу ЗМІ у Instagram, Twitter, Facebook та Telegram. У 10 класу залаштунки інтернету викликали подив. Виявилось, що у школярів єдиним джерелом інформації є саме Instagram, Telegram та YouTube.

Христина Лєдова надала практичні поради, які допоможуть розпізнавати фейки та маніпуляції. Для прикладів фейків було обрано найвідоміші матеріали російських ЗМІ, які за допомогою спеціальних технологій змінюють реальність. Учні 9-го класу були здивовані, що часто навіть не помічають дезінформацію.  Також вони охоче брали участь у іграх та тестах. Зокрема їм дуже сподобалася гра у новинного редактора.

«Медіаосвіта допомагає формувати у дітей  вміння використовувати можливості сучасних інформаційних технологій та навичок роботи з медійною інформацією! Отже, завдяки цьому курсу  діти мають змогу бачити небезпеку у медійному просторі та фільтрувати інформацію», – ділиться Христина.

11

З цього тренінгу отримали досвід не тільки школярі, але й студенти ЗНУ. Вони змогли навчитися тримати увагу аудиторії, правильно подавати інформацію. Для магістрів викладацька практика є важливою ланкою навчання. Адже по закінченню навчання, зокрема на факультеті журналістики, магістр має право викладати.

Баранник Ольга, вчитель географії та біології з хімією зазначає, що не дивлячись на відсутність досвіду урок виявився досить структурованим.

«Подача інформації була викладена дуже послідовно, що сприяло зростанню зацікавленості протягом уроку. Аудиторія була спочатку спантеличена темою, потім учні розвивали свою точку зору, а завдання на завершення підтвердило їх гіпотезу.»

2

11111

111


  • Ганна Полякова – Викладачі Факультет журналістики ЗНУ. Кафедра теорії комунікацій, реклами і зв’язків із громадськістю / кандидат філологічних наук, доцент.
  • Приватна єврейська школа «Ор-Авнер «Хабад Любавич» –http://evrey.com.ua/ru/education/khabad-lubavich

 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Лента статей
МІГ
MISTO.ІНФОРМ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ПОЗИЦІЯ
ПОРОГИ
ДІТИ ЗАПОРІЖЖЯ
ІНДУСТРІАЛЬНЕ ЗАПОРІЖЖЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА (АРХИВ)
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ (АРХІВ)
РОСТ (АРХИВ)
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ (АРХИВ)
СОДРУЖЕСТВО (АРХИВ)
ПРАВДА (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Про СМИ

Студентський інформаційний портал «Пороги» - це цікаво й корисно, це креативно й актуально, це гостро й оперативно. «Пороги» - це погляд запорізького студентства на молодіжні проблеми. Це репортажі з мистецьких акцій і спортивних подій, інтерв’ю з  неординарними людьми, це матеріали, що зацікавлять молодого науковця, майбутнього студента, творчу людину. «Пороги» - це ресурс для тих, хто шукає себе, хто хоче писати, кого турбує молодь Запоріжжя. «Пороги» - для тих, хто думає і хоче знати.

Контакты

Адреса:
м. Запоріжжя, вул. Залізнична, 24, 9 поверх, к. 907

Телефон:
289-12-22

Сайт:
www.porogy.zp.ua

E-mail:
porogy@mail.ru

Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | follow us on | читайте нас в