Як повідомляється на сайті Енергодарської міської ради, з 25 травня Центр надання адміністративних послуг «Єдиний офіс» Енергодарської міської ради поступово відновлює прийом відвідувачів за попереднім записом.
В умовах карантину прийом здійснюватиметься за наступним графіком: понеділок, середа, четвер – 8.00 — 17.00, п’ятниця – 8.00 — 15.00, вівторок – 8.00 — 20.00.
Прийом документів здійснюється виключно на умовах попереднього запису. Перед відвідуванням необхідно звернутися у ЦНАП за телефонами: (06139)6-22-25, 0676419750 за консультацією і записатися на визначений день і час.
Також продовжено прийом заяв телефоном, поштою, електронною поштою та іншими е-технологіями.
В ЦНАП можна отримати наступні види послуг:
• вклеювання фотокартки до паспорта при досягненні 25 чи 45 років;
• державна реєстрація народження/смерті;
• призначення житлових субсидій;
• оформлення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме;
• призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;
• призначення допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами/при народженні дитини;
• зняття/реєстрація місця проживання.
З 25 травня перелік адміністративних послуг, які надаються в період карантину, доповнено у таких напрямках:
— державна реєстрація/припинення юридичних та фізичних осіб-підприємців, внесення змін до ЄДР ЮО (крім юридичних осіб, які зобов’язані надати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності) та ФОП;
— державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
— видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
Під час роботи Центру обов’язковим є дотримання всіх карантинних вимог, зокрема: наявність засобів індивідуального захисту, дотримання соціальної дистанції 1,5 м, регулярна дезінфекція приміщень тощо.
Комментарии:
нет комментариев