За визначенням Кембридзького словника, тренд – це загальний розвиток і зміна, що стосується або певної ситуації, або поведінки людини.
Тренди у соціальних мережах — це якась популярна тема, ідея, прикол, фото, відео чи хештег, який активно завойовує увагу користувачів. Це може бути щось нове й оригінальне, що раптово стає вірусним, або добре знайома тема, яка знову опиниться в центрі уваги за допомогою певних подій. Сучасні тренди відіграють важливу роль у формуванні нашого сприйняття світу, впливаючи на те, як ми мислимо, взаємодіємо з навколишніми і приймаємо рішення. Цей вплив відбувається через медіа, технології, культуру, соціальні мережі та інші канали, які визначають, що є актуальним, важливим і цінним. Деякі тенденції соціальних мереж залишаться з попереднього періоду. Серед них:
- короткі відеоролики;
- фото;
- пошук товарів та послуг;
- блогери та мікроінфлюенсери та їх вплив на потенційну цільову аудиторію.
В Instagram команда «Не дрібниці» @no_trivia_ допомагає підліткам розібратися з проблемами в стосунках і переживаннями. Нещодавно в одному зі своїх дописів вони створили підбірку останніх вірусних трендів або «Що нового зараз знімають у світі?».
«Сучасні тренди в соцмережах – це вже не просто розвага. Вони формують нашу реальність, змінюють культурні норми та навіть можуть впливати на світові події. Чому це важливо? Бо те, що ми бачимо щодня в стрічці, вже завтра може стати частиною нашого життя», – йдеться в описі.
Радимо ознайомитися зі світлинами в карусельці за посиланням.
Алгоритми соціальних мереж підбирають контент відповідно до вподобань і поведінки користувачів. Це створює «інформаційну бульбашку», де люди бачать лише ті точки зору, які збігаються з їхніми переконаннями, що можуть обмежувати критичне мислення. Блогери, знаменитості та громадські діячі, популярні в соцмережах, мають значний вплив на своїх підписників. Вони формують погляди аудиторії на моду, політику, здоров’я тощо.
Мода
Так завдяки соцмережам мода на природність витісняє штучну красу, таку як великі силіконові губи, дуже довгі нігті та об’ємні вії, що нагадують крила тропічного метелика. Стилісти вважають, що тренд на природний вигляд виник через перенасичення і збільшення штучності в минулі роки, коли образи жінок часто асоціювалися з пластмасовими ляльками чи вигаданими героями. Сьогодні природність виходить далеко за межі макіяжу. Вона стала частиною модних показів і реклами усіх провідних брендів.
Завдяки платформам на кшталт TikTok, YouTube, Instagram кожен може стати творцем, демонструючи своє повсюдне життя. Такий підхід робить автентичність ключовою тенденцією, а природний вигляд ідеально відповідає цьому тренду.
Сучасне покоління все більше цінує психічне здоров’я та самоприйняття. Відомі особи та інфлюенсери, які відкрито показують ваше обличчя без макіяжу чи діляться ритуалами догляду за шкірою, дають новий тон: бути собою – це не лише нормально, але й красиво. Алгоритми соцмереж сприяють популярності контенту, з яким люди можуть себе асоціювати. Мінімалістичні уроки макіяжу та прості процедури збирають тисячі лайків, репостів і коментарів, підтверджуючи, що аудиторія все більше цінує простоту та справжність.
Підліткові субкультури
Сучасні субкультури тісно пов’язані із соцмережами та глобальними трендами. Це дає їм можливість швидше поширюватися, ніж у попереднє десятиліття, і взаємодіяти з іншими культурами, створюючи гібридні форми самовираження. Сьогоднішній молоді такі субкультури, як металісти, репери, панки вже майже невідомі. Натомість популярності набирають анімешники, альтушки, фурі та квадробери, які формуються за сучасними трендами.
Квадробінг – останній найгучніший приклад серед трендів, як вид спорту був заснований японцем Кенічі Іто, який розробив власний спосіб пересування на чотирьох кінцях. Його досягнення, зокрема інстальований рекорд на 100-метрівці, було відзначено в Книзі рекордів Гіннеса. Згодом цей вид діяльності привернув увагу інших спортсменів, але трансформувався в розвагу для дітей і підлітків.
Сьогодні квадробери — це представники нестандартної субкультури, яка майже не пов’язана зі спортом. Підлітки, залучені до цього моменту, пересуваються навкарачки, часто використовуючи тематичний реквізит, як-от маски чи накладні хвости. Для них квадробінг — це не стільки фізичної активності, як спосіб виразити себе, стати частиною спільноти та слідувати сучасним новинкам.
Завдяки соцмережам люди мають змогу підтримувати один одного, створюючи та підхоплюючи тренди, доступ до різноманітних культур, традицій і поглядів, що може розширити їхній світогляд і зробити більш глобалізованим. Тренди впливають на світогляд, формуючи уявлення про навколишній світ, цінності й переконання. Водночас важливо розвивати критичне мислення, щоб уникнути одностороннього бачення або маніпуляцій.
Альона Коваль
Комментарии:
нет комментариев