З огляду на сучасні тенденції до збільшення популярності віддаленої роботи, як серед співробітників, так і серед компаній, рекрутингу необхідно адаптуватися, щоб не втратити велику масу кваліфікованих кадрів, які ставлять пріоритетом роботу у віддаленому форматі.
Зміна пріоритетів у кандидатів
Раніше основними пріоритетами для кандидатів були зарплата і можливість кар'єрного зростання. У принципі, це не особливо змінилося, але з'явився додатковий запит на можливість поєднання роботи з віддаленим способом роботи, це зрушення дало нові можливості для рекрутингових агентств. Наймач може надати не тільки додаткову перевагу у вигляді віддаленого формату роботи, а й розширити свою географію пошуку кандидатів. Важливо розуміти, що подібна тенденція спостерігається переважно в IT-сфері та в інших професіях, де не потрібна постійна присутність в офісі.
Технології для рекрутингу на віддалену роботу
Завдяки цій тенденції відбулася корекція і в самому процесі відбору персоналу, а конкретніше у співбесідах. Зараз більша частина співбесід проводиться онлайн за допомогою цифрових платформ, на кшталт Zoom і Microsoft Teams, також існує спеціальне програмне забезпечення, яке допомагає відстежувати цілі групи кандидатів на різних етапах рекрутингу. А у тому разі, якщо ви шукаєте агентство з рекрутингу, яке допоможе вам знайти високооплачувану вакансію, рекомендуємо Вам звернути увагу на AboutHR.
Soft skills
Навіть під час найму на віддалений варіант роботи важливо пам'ятати про soft skills, адже у віртуальному форматі спілкування важливі комунікативні навички та здатність до самоорганізації. Робота з дому, як правило, негативно впливає на дисципліну і певною мірою розслабляє, тому особливо важливо приділяти увагу навичкам кандидата в управлінні часом і визначенні пріоритетів.
Підсумок
Дистанційна робота серйозно вплинула на сферу рекрутингу, давши нові можливості для пошуку талановитих фахівців і змогу зробити процес зручнішим і гнучкішим як для рекрутера, так і для самого кандидата, але щоб виграти від цього нововведення, рекрутингові компанії повинні адаптуватися до цієї тенденції та інтегрувати у свій функціонал використання інструментів, які підвищують ефективність взаємодії з кандидатами у віддаленому форматі. Якщо врахувати нові виклики, підбір персоналу стане не лише якіснішим та ефективнішим, а й зручнішим для обох сторін.