Масове розсилання повідомлень від магазину спортивного одягу чи іншої організації спрямоване збільшення кількості продажів, поліпшення комунікації з клієнтами, залучення нових користувачів. Таку послугу давно використовують державні підприємства, фінансові установи. Але насамперед вона потрібна саме бізнесу. Завдяки масовому розсиланню повідомлень спортивний магазин може розповісти про акції, нові колекції або сезонні знижки.
Як працює розсилка
Щоб надсилати рекламні та інформаційні SMS, необхідно знати номер телефону. Для цього покупці реєструються на сайті компанії або заповнюють анкету в магазині під час однієї з покупок, де вказують контактні дані. Процес має бути швидким та зручним, щоб клієнт не відмовився від нього.
Після отримання номера, імені та згоди самого покупця на розсилку, можна надсилати SMS про акції, знижки тощо. Періодично потрібно перевіряти валідність номера. Наприклад, надсилаючи ХЛР-запит, що можна робити за допомогою AlphaSMS.
Звичайно, така інформація від спортивного магазину має надходити дозовано. Наприклад, 2-3 рази на місяць. Варто відзначити, що даний спосіб інформування клієнтів не тільки дуже популярний, але й корисний. Рекламна кампанія суттєво збільшує кількість продажів, переходів за посиланнями, відвідин магазинів.
Комунікація із клієнтами
Розсилка СМС користувачам має бути не лише рекламною. Вона також використовується для спілкування з клієнтами. Наприклад, за допомогою послуги можна:
- повідомляти про статус замовлення;
- інформувати про час доставки;
- вітати покупців зі святами;
- запрошувати на заходи;
- розповідати про відкриття нових точок продажу у місті;
- збирати відгуки про товар після здійснення клієнтом покупки та багато іншого.
Слід зазначити, що SMS-розсилка є дуже ефективним способом збільшення продажів. Після отримання такої інформації на смартфон приблизно кожен 5-6 покупець відвідує сам магазин, сайт компанії або здійснює потрібну дію (переходить за посиланням, купує товар або інше).