У студії GSC Game World пояснили, чому із S.T.A.L.K.E.R. 2 прибрали обіцяну систему симуляції ігрового світу. Про це представники компанії розповіли в інтерв'ю IGN.
Журналісти медіа звернули увагу, що на ранньому етапі розробки українська студія обіцяла додати до гри A-Life 2.0 систему симуляції ігрового світу. Однак після релізу тайтлу згадка системи зникла з опису гри в Steam. У компанії пообіцяли доопрацювати та додати A-Life 2.0 до S.T.A.L.K.E.R. 2 пізніше.
За задумом розробників, з A-Life 2.0 неігрові персонажі (NPC) та мутанти взаємодіють один з одним без участі гравця, через що ігровий процес здається непередбачуваним та реалістичним. На фінальному етапі розробки гри цю систему довелося прибрати через проблеми з оптимізацією та великою кількістю багів. Журналісти IGN зазначили, що тому противники у S.T.A.L.K.E.R. 2 здаються дурними.
Глава GSC Євген Григорович розповів, що для коректної роботи системи потрібні величезні ресурси, тому розробникам довелося сильно спростити геймплей. Зараз навколо гравця формується певна зона з активними NPC, причому неігрові персонажі, що знаходяться поза цією зоною, знаходяться в автономному режимі і не взаємодіють один з одним.
"Це була важка робота, і через ці проблеми і помилки оптимізації все зламалося", - визнав недосконалість S.T.A.L.K.E.R. 2 Григорович. У студії не повідомляли, коли закінчать роботу над оптимізацією A-Life 2.0.
Комментарии:
нет комментариев