Ключові слова – це слова та словосполучення, які найкраще описують зміст, сторінки сайту. Вони грають важливу роль у пошуковій оптимізації (SEO) веб-сторінок, так як допомагають пошуковим системам зрозуміти тематику контенту і відображати його в результатах пошуку користувачам. Ключові слова допомагають також користувачам знаходити потрібний контент у морі інформації в Інтернеті.
Як збирати ключові слова?
Кожному, хто вирішив зайнятися збиранням ключових слів, потрібно зібрати повний список ключових слів та словосполучень, що входять до теми сторінки сайту. Наприклад, якщо ви плануєте зробити сторінку на тему як приготувати борщ, вам потрібно зібрати всі слова, що входять до цього кластера (групи) нижче, я опишу приклад того, як це можна зробити.
Також треба зібрати LSI-ключі (latent semantic indexing keys) тобто слова та фрази, пов’язані з основним запитом семантично та доповнюють його. Ось кілька кроків, які можна виконати для збору ефективних ключових слів:
Аналіз аудиторії та цільової групи: Розуміння вашої цільової аудиторії – їхніх потреб, питань та інтересів – допоможе вибрати правильні ключові слова. Наприклад, якщо ваш сайт присвячений кулінарії, важливо враховувати, які страви або рецепти можуть бути цікаві вашим відвідувачам.
Використання інструментів для пошукових запитів: Використання інструментів, таких як Google Keyword Planner, SEMrush, або Ahrefs, допоможе вам знайти потенційні ключові слова. Ви можете ввести загальні теми або конкретні слова, щоб отримати перелік пов’язаних запитів, їх обсяг пошуку та рівень конкуренції.
Аналіз конкурентів: Дослідження ключових слів, які використовують ваші конкуренти, може дати вам ідеї для власного списку ключових слів. Використовуйте інструменти аналізу конкурентів, щоб виявити, які слова привертають трафік на їхні сайти.
Довгі хвости: Помічено, що довгі ключові фрази, такі як “купити чорний велосипед з 21 швидкістю”, можуть бути менш конкурентними і приводити більш якісний трафік. Включення довгих хвостових ключових слів у ваш список може підвищити ефективність вашої стратегії SEO.
Аналіз тенденцій і сезонності: Урахування актуальних тенденцій та сезонних змін може допомогти вибрати ключові слова, які на даний момент найбільш популярні або актуальні. Наприклад, якщо ви продаєте подарунки, ключові слова перед святами можуть включати “різдвяні подарунки” або “ідеї для подарунків на День Святого Валентина”.
Наприклад, якщо ви створюєте сторінку для онлайн-магазину іграшок, ваш список ключових слів може включати “дитячі іграшки”, “конструктори для дітей”, “іграшки для малюків”, “популярні іграшки 2024 року” і т. д.
Кластерізація (групування) ключових слів
Кластеризація (групування) ключових слів для сайту – це процес групування ключових слів у логічні категорії або кластери на основі їх семантичної схожості або тематичної відповідності. Це важлива стратегія для пошукової оптимізації, оскільки дозволяє ефективно організувати контент сайту і створити структуру, яка буде корисною для пошукових систем та користувачів.
Як зробити групування ключових слів?
Можна зробити кількома методами, але пропоную розглянути варіант за допомогою сервісів. Коли ви зібрали перелік ключових слів можна скористатися наприклад цим сервісом від seoquick.com.ua/keyword-grouping/. Це швидкий метод групування, принцип роботи простий, текстовий документ з списком ключів завантажте на сервіс.
Після натисніть кнопку Пошук і майже одразу отримаєте групування ключових слів, приклад:
Зверніть увагу, жирним виділено назву групи слів, тобто, на думку пошукової системи, словосполучення класичний український борщ та спражний український борщ це різні за змістом групи. Виходячи з цього, ми можемо на своєму сайті зробити сторінку як про класичний, так і про справжній український борщ. Загалом групування ключових слів показує скільки може бути сторінок на нашому сайті.
Рустем Мамієв
Комментарии:
нет комментариев