misto.zp.ua

Нові можливості для вчителів

20180605_094532(0)

У стінах ЗНУ стартував проект з медіаграмотності. Для вчителів української мови та літератури підготували низку методичних семінарів-тренінгів. Протягом 150-ти годин вивчатимуть:

«Формування медіакультури вчителі української мови та літератури в умовах становлення нової української школи»

Програма передбачає серію тренінгів з червня 2018 по січень 2019 року. Головною ціллю є поширення досвіду викладання основ медіаграмотності у загальноосвітніх школах Запоріжжя і області.

20180605_092614

                     Офіційний сайт: https://medialiteracy.zp.ua/tag/news/

Після конкурсного відбору з-поміж восьмидесяти заявок було відібрано 32 учасника.  Всі вони, 5 червня, вже відвадили перший тренінг. Відкрили проект темою: “Медіакультура як стиль життя”.

20180605_092649

Тренером першої сессії виступав доц., к. пед. н., Віктор Костюк:

20180605_093156“Вчителювання – та професія, яка  передбачає роботу з найвразливішою ланкою суспільства – дітьми. Цей проект дуже довго планувався і, нарешті, ми його запустили. Роль медіа у формуванні інформованості соціуму неможливо переоцінити. Саме тому, ми з вами, будемо розбиратись, що таке медіа, медіаосвіта, медіаграмотнісь та медіакультура. Я буду вимогливий, але тільки для того, аби наприкінці кожний з вас міг презентувати особисті надбання. Головна мета:  ці надбання потім використати на практиці“.

 

 

 

 


Після кава-брейку, продовжила медіа-тренер, PhD-кандидат Олександра Усенко. Підтема: “Чому у сучасному світі кожній людині необхідно бути трішки журналістом?” включала в себе обговорення  надмірної кількості інформації у сучасному світі. Вчителям розповідали про критичне мислення, редакційні стандарти Бі-Бі-Сі. Не оминули питання балансу думок, оперативності, достовірності, точності і відокремлення фактів від коментарів.

20180605_092935

Перший день програми закінчився формуванням підгруп, аби в командному дусі працювати над “домашнім завданням”.

Проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександр Гура:

“Можна всіх вчителів замінити за один день. Але де ж взяти нових? Тому ми вважаємо, що має бути якісне перекваліфікування вже діючих, з досвідом, викладачів. В перспективі невідомо, що буде з адміністраціями. Я вважаю, що центром методичної роботи, педагогічної культури є і має бути ЗНУ. Ми дуже раді бачити викладачів у нас в гостях. Допоможемо чім зможемо”.

Безымянный коллаж

По завершенню роботи, учасники презентуватимуть навчальну програму “Медіаграмотність”. Її використовуватимуть для подальшого впровадження у навчальний процес школярів старших класів. Після вдалого захисту, на вчителів чекає вручення сертифікатів.


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Лента статей
ПОРОГИ
МІГ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ПОЗИЦІЯ
MISTO.ІНФОРМ
ДІТИ ЗАПОРІЖЖЯ
ІНДУСТРІАЛЬНЕ ЗАПОРІЖЖЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА (АРХИВ)
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ (АРХІВ)
РОСТ (АРХИВ)
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ (АРХИВ)
СОДРУЖЕСТВО (АРХИВ)
ПРАВДА (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Про СМИ

Студентський інформаційний портал «Пороги» - це цікаво й корисно, це креативно й актуально, це гостро й оперативно. «Пороги» - це погляд запорізького студентства на молодіжні проблеми. Це репортажі з мистецьких акцій і спортивних подій, інтерв’ю з  неординарними людьми, це матеріали, що зацікавлять молодого науковця, майбутнього студента, творчу людину. «Пороги» - це ресурс для тих, хто шукає себе, хто хоче писати, кого турбує молодь Запоріжжя. «Пороги» - для тих, хто думає і хоче знати.

Контакты

Адреса:
м. Запоріжжя, вул. Залізнична, 24, 9 поверх, к. 907

Телефон:
289-12-22

Сайт:
www.porogy.zp.ua

E-mail:
porogy@mail.ru

Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |