Медіа тренер з нових медіа Микола Костинян 13 жовтня провів тренінг, що стосувався використання соцмереж для просування контенту та особливостей написання інтернет-текстів, для студентів-журналістів Запорізького нацуніверситету.
Захід відбувся в межах проекту «Створення мультимедійної лабораторії для отримання навичок роботи з використання мультимедійних інструментів журналістами-початківцями» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» на базі порталу «Пороги».
Микола розпочав зі знайомства з соцмережею Facebook, де окремо ознайомив із функціональними можливостями юзер-аккаунтів, груп та сторінок. Учасники тренінгу, виконуючи групові завдання, визначили особливості кожного елементу соцмережі – починаючи зі створення власного аккаунту і закінчуючи дрібними деталями панелі управління Facebook.
Наступною зупинкою тренінгу стали оптимізація публікацій і сайту під соціальні мережі (social media optimization) та способи інтеграції сайту з соціальними мережами. Особливу увагу й зацікавлення серед учасників викликали Google docs (Гугл-документи), які використовуються при створенні інтерактивної графіки.
Наприкінці тренінгу Микола наголосив на особливостях написання матеріалів для інтернет-видань. Зокрема, він докладно зупинився на елементах публікації – заголовок, лід, контент, контекст і теги. Кожну теоретичну частину студенти закріплювали на практиці.
«Коли йдеш на тренінги, здебільшого не розумієш, що точно на тебе чекає. Але Микола Костинян відразу зміг захопити собою публіку. І не лише особистою харизмою й стилем тренінгу, але й інформацією, котру подавав. Головне, що ми зрозуміли, – майбутнє за мережевою журналістикою. Й Микола вдало повідав про методики, котрі точно допоможуть у цьому», – так прокоментував тренінг студент четвертого курсу Анатолій Журавльов.
Фото: Дар’я АНДРЄЄВА
Комментарии:
нет комментариев