misto.zp.ua

Геніальні фішки фільмів Квентіна Тарантіно

(Увага! У прикладах з фільмів можуть бути присутні літри крові, багато відвертих сцен насильства та нецензурних слів, спойлери)

8 серпня в нашій країні відбудеться довгоочікувана прем’єра дев’ятого фільму відомого американського режисера Квентіна Тарантіно з назвою «Одного разу в Голівуді». Саме час згадати, які круті фішки стилю режисера ми зможемо побачити в цій кінострічці.

Діалоги. Чому персонажі майже постійно говорять про якусь банальщину та це цікаво слухати? Чому багато фраз із фільму розбирають на цитати? Усе доволі просто – його діалоги мають три цікаві особливості. Перша і найголовніша – вони побудовані з власним сценарієм, тобто мають зав’язку, розвиток дії та кульмінацію, що постійно напружує глядача. Після кульмінації не рідно діалог може завершитися стрільбою. Наприклад, доволі відомий діалог Джулса («Кримінальне чтиво»). Зав’язка – дещо зростаюче напруження ситуації, розмова про гамбургери, розвиток дії – пряме запитання про необхідний кейс та вибачення Бреда, кульмінація – зачитування вигаданої цитати з Біблії.

Іншою цікавою деталлю можна назвати те, що зазвичай діалоги будуються на простих життєвих ситуаціях: розмови про поїздку до Європи та «рояль з сиром» («Кримінальне чтиво»), обговорення пісні Мадонни («Скажені пси») та діалог про ситуацію в Америці («Мерзенна вісімка»). Саме вони передають ту атмосферу в країні або в колективі, в якому живуть персонажі, та відсилаються на речі, які зрозумілі пересічній людині.

Остання деталь – це наявність відсилок в початкових діалогах, які або просто потім згадуються в тому ж фільмі, або навіть продвигають сюжет уперед. Взяти той же діалог з «Кримінального чтива». Про «рояль з сиром» розповів раніше Вега, а зачитування цитати з Біблії може дати глядачу інформацію про те, що далі в фільмі Джулс вирішить піти з гангстерської роботи в пастирі. Те саме «Кримільне чтиво»: Джулс та Вега розмовляють про масаж п’яток дружині містера Уолеса та покарання за це, через що Вінсент Вега при зустрічі з Мією Уолес буде трохи боятися її.

«Погляд з низу» або «кадр з багажника». Це, напевно, найулюбленіший прийом Квентіна Тарантіно, адже майже в кожному фільмі використано цей метод зйомки. Він доволі добре освіжає кадр трохи незвичним ракурсом.

«Швидке приближення». Цей прийом зйомки також є в багатьох фільмах режисера, він звертає увагу глядача на самому персонажі або надзвичайно важливих деталях.

«Мексиканський глухий кут». Даний прийом відбувається тоді, коли кожен персонаж націлений зброєю на іншого, і він також присутній в фільмах Тарантіно як результат певних сюжетних кульмінацій та наростань.

Монолог у дзеркало. Такий дещо класичний, але все одно сильний прийом не обійшов увагою і режисер Тарантіно. Саме такі кадри можуть передавати невпевненість або переживання персонажів.

Камео. Квентін Тарантіно часто може грати епізодичні або ні ролі в своїх фільмах. Це було не один раз. Ті самі «Скажені пси», «Кримінальне чтиво» тощо.

Багато насилля та крові. Тут навіть без коментарів, адже це одна з найвідоміших фішок режисера. Крові було настільки багато, що одного разу актор Тім Рот (містер Помаранчевий, «Скажені пси») аж прилип до полу! А в зйомках фільму «Вбити Білла» було використано близько 2000 літрів бутафорської крові.

Ступні як окремний персонаж. Тарантіно часто називають «футфетишистом», адже практично в кожному фільмі присутні крупні плани ступнів та розмови про них (той самий масаж ступнів дружині Уолеса, «Кримінальне чтиво»).

Як ми бачимо, геніальний режисер Квентін Тарантіно має в своїх фільмах не лише цікавий інтригуючий сюжет та купу зіркових акторів, а й власні неповторні фішки та їх майстерне поєднання, завдяки яким кожна його стрічка є особливою.

Анастасія Губіна


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Лента статей
MISTO.ІНФОРМ
ДІТИ ЗАПОРІЖЖЯ
ПОЗИЦІЯ
МІГ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ПОРОГИ (АРХИВ)
ІНДУСТРІАЛЬНЕ ЗАПОРІЖЖЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА (АРХИВ)
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ (АРХІВ)
РОСТ (АРХИВ)
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ (АРХИВ)
СОДРУЖЕСТВО (АРХИВ)
ПРАВДА (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Про СМИ

Студентський інформаційний портал «Пороги» - це цікаво й корисно, це креативно й актуально, це гостро й оперативно. «Пороги» - це погляд запорізького студентства на молодіжні проблеми. Це репортажі з мистецьких акцій і спортивних подій, інтерв’ю з  неординарними людьми, це матеріали, що зацікавлять молодого науковця, майбутнього студента, творчу людину. «Пороги» - це ресурс для тих, хто шукає себе, хто хоче писати, кого турбує молодь Запоріжжя. «Пороги» - для тих, хто думає і хоче знати.

Контакты

Адреса:
м. Запоріжжя, вул. Залізнична, 24, 9 поверх, к. 907

Телефон:
289-12-22

Сайт:
www.porogy.zp.ua

E-mail:
porogy@mail.ru

Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | follow us on | читайте нас в