misto.zp.ua

Другий етап тренінгів з медіакультури здивував результатами

45114075_695071437541080_7236476704951107584_n

На факультеті журналістики продовжуються семінари на тему: «Формування медіакультури вчителя української мови та літератури в умовах становлення нової української школи”.

Вітаючи учасників тренінгу, помічник Аташе з питань культури Посольства США в Україні Віра Максимова наголосила на важливості формування медіакультурних навичок у школярів. Розповіла і про грантові можливості участі у програмах обміну та проектній діяльності для вчителів.

“Я працюю у відділі, який займається публічною дипломатією. Доволі часто у нас виникають розмови про те, як оцінити, або побачити результати своєї роботи. У вчителюванні теж необхідно, щоб пройшов певний час до того, аби побачити результати в очах випускників. Україна стала ледь не першою у світі за практичним набуттям длосвіду навчання медау-культурі. І це з 2014 року. Тож, сподіваюсь. що через декілька років медіаграмотність стане повсякденням”.

45166149_2015677655389389_6908853292487409664_n

На другомі зібранні учасники слухали лекцію про позакласну роботу. Медіатренер Віктор Костюквідзначає, що на першій зустрічі говорили лише про основні напрями формування медіаграмотності, а зараз піднімалась тема того: “Що саме” та “Як саме” треба говорити. На здивування, викладачі вже принесли із собою певні напрацювання.

“Кожному з викладачів треба було взяти певний клас і певну тему привязуючи її до медіа. Наприклад, 5 клас на уроці прийменників вивчає правила на текстах з газет. На другому семінарі викладачі представляли вже виконану роботу. Те, що я побачив –  вразило. Дійсно вразило те, що ми змогли інфікувати натхненням”.

45024647_313369282822194_6904130000987881472_n

Однією з презентованих завдань була ідея школи “ЕйдоС”. Світлана Кушнір говорить, що обміну досвідом є ключовим у створенні проектів.

“Особливо радує те, що ми отримуємо якісний аналіз практичного матеріалу. Нам показують саме дієві відео-матеріали. Ми підготували проект “Шкільне телебачення” і брали до уваги не тільки настанови менторів, а й досвід наших колег”.

44979352_198075177754932_4449266122117611520_n

Піднімали і тему «Маніпуляції та фейків у медіа: як зрозуміти, що вас обманюють, і не стати жертвою провокації?». Про основні маркери маніпуляцій, поняття фреймінг, виривання з контексту, невідповідність картинки та інформації, форми та змісту говорила медіатренер Олександра Усенко.

45179569_291604621679785_585298291760037888_n

Те, наскільки добре людина розбирається у дезінформації, маніпуляціях, фейках залежить не від віку, а скоріше від наявності у неї критичного мислення, володіння інструментами перевірки інформації, означає Олександра.  

“Навчатися медіаграмотності важливо не лише викладачам – технології стрімко розвиваються, а разом з ними вдосконалюються маніпуляції та фейки.Щодо прикладів і лайфхаків. Якщо матеріал у медіа викликає сильні емоції, варто замислитися, чи не є він маніпулятивним. Допоможе не піддатися на провокацію і увага до деталей. Викладати вчителям – справжній кайф! Вони уважно слухають та активно дискутують, а не скролять фейсбук”. 

Серед основних ознак маніпуляцій і фейків були виокремлені такі: занадто емоційний виклад інформації, заклик до дії,  відсутність посилань на джерела інформації, сенсаційні заголовки, специфічне оформлення інформації (шрифти, кольори, інтонація ведучого) та інш.

Офіційний сайт: https://medialiteracy.zp.ua/tag/news/

Третій семінар пройде вже на початку січня. По завершенню роботи, учасники презентуватимуть навчальну програму “Медіаграмотність”. Її використовуватимуть для подальшого впровадження у навчальний процес школярів старших класів. Після вдалого захисту, на вчителів чекає вручення сертифікатів.

45144590_2191008727825651_8877664149195194368_n

Семінари організовані представниками факультету журналістики за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні та Південноукраїнського центру медіаграмотності.


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Лента статей
МІГ
MISTO.ІНФОРМ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ПОЗИЦІЯ
ПОРОГИ
ДІТИ ЗАПОРІЖЖЯ
ІНДУСТРІАЛЬНЕ ЗАПОРІЖЖЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА (АРХИВ)
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ (АРХІВ)
РОСТ (АРХИВ)
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ (АРХИВ)
СОДРУЖЕСТВО (АРХИВ)
ПРАВДА (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Про СМИ

Студентський інформаційний портал «Пороги» - це цікаво й корисно, це креативно й актуально, це гостро й оперативно. «Пороги» - це погляд запорізького студентства на молодіжні проблеми. Це репортажі з мистецьких акцій і спортивних подій, інтерв’ю з  неординарними людьми, це матеріали, що зацікавлять молодого науковця, майбутнього студента, творчу людину. «Пороги» - це ресурс для тих, хто шукає себе, хто хоче писати, кого турбує молодь Запоріжжя. «Пороги» - для тих, хто думає і хоче знати.

Контакты

Адреса:
м. Запоріжжя, вул. Залізнична, 24, 9 поверх, к. 907

Телефон:
289-12-22

Сайт:
www.porogy.zp.ua

E-mail:
porogy@mail.ru

Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | follow us on | читайте нас в