Забруднення довкілля, що стає дедалі більшим, разом з популярністю онлайн-доставлення замовлень вимагає пошуків екологічного пакування. Київський картонно-паперовий комбінат, розуміючи важливість цього напрямку, зробив ставку на виробництво book box. Це складник великої галузі е-commerce, інвестиції в яку стимулює та підтримує новий власник заводу, австрійський бізнесмен Heinz Zinner (Хайнц Ціннер).
Що дає пакування з паперу book box бізнесу та покупцям?
Відправлення книжкових замовлень поштою – це велика кількість пластику, який після використання викидається та забруднює довкілля. Дотримуючись європейських стандартів, ККПК створив екологічне пакування. Воно виготовлене із вторинної сировини – картону, який після застосування можна здати на перероблення та використати повторно.
Власник Київського картонно-паперового комбінату приділяє увагу не тільки екологічності пакування, а й іншим параметрам:
- зручному формату, за якого не потрібно використовувати скотч, пухирчасту плівку, ущільнювачі й інші додаткові компоненти;
- надійності конструкції – щільний папір захищає книжку від будь-яких пошкоджень під час транспортування;
- універсальності – шаблон можна адаптувати відповідно до товщини книги, кількості екземплярів у замовленні;
- зручному відкриванню замовником – достатньо потягнути за відривну стрічку Tear Tape, не потрібно брати ножиці чи відклеювати метри скотчу.
Конструкція book box продумана таким чином, аби пришвидшити та спростити пакування. Видавництва та поштові оператори, які займаються підготовкою замовлень, за короткий проміжок часу зможуть опрацювати більше посилок, ніж це було зі звичайною тарою.
Який задум має book box від ККПК?
Обухівський завод паперу першим на українському ринку почав виробляти пакувальні рішення у форматі е-commerce. Такий підхід став результатом стратегіїі австрійського власника Хайнца Ціннера (dr. Heinz Zinner). Він упроваджує європейський підхід до виготовлення тари на «картонажці», в якому помітні екологічність і комфортність для користувачів.
«Розумне» паковання book box має компактний формат. Тара легко складається до потрібного розміру. Для запечатування використовується безпечний клей постійної липкості PSA, без застосування скотчу, що робить конструкцію не лише зручною, а й екологічною. Вона повністю відповідає світовому тренду ресайклінгу. Додатково, при поверненні замовлення, яке не влаштувало за певними критеріями, можна використовувати той же бокс, що мінімізує витрати одержувача або відправника.
Цінність та ефективність пакування від Київського картонно-паперового комбінату вже встигли оцінити українські логістичні компанії, книжкові видавництва, маркетплейси та просто прихильники паперових книжок. Власник ККПК Хайнц Ціннер інвестує в цю галузь, адже вкладення виправдовують себе в довгостроковій перспективі. Відродження українського книгодрукування та зростання онлайн-замовлень потребує ефективних рішень, і ККПК готовий їх надавати.