Ще півтора року тому ім'я Кельвіна Гарріса було знайоме лише деяким поціновувачам британської танцювальної музики. Наразі це один із найпопулярніших хітмейкерів, з яким модно співпрацювати та записувати треки. Різкий зліт Кельвіна пояснюється шаленою популярністю супер-хіта «We Found Love» барбадоської співачки Ріанни, а потім – помірно відомих пісень Шеріл та Scissor Sisters, продюсером котрих виступив ді-джей.
Тепер Кельвін забирає всі статуетки престижних премій в «електронних» номінаціях та дозволяє собі критикувати музичний стиль зірок найвищого рівня. У якості підтвердження свого таланту хітмейкера днями Кельвін випустив свою нову платівку «18 months», майбутній успіх якої гарантований по всьому світу.
Вжити до платівки «18 months» прикметник «нова» навіть якось важко – більша частина музичного наповнення так чи інакше вже давно знайома меломанам. Крім вже згаданої «We Found Love», до альбому увійшли пісні, що протягом 2012 року досягали перших сходинок чартів. Серед них, зокрема, «Bounce» з Келіс, «Let's Go» з Ne-Yo та «We'll Be Coming Back» з репером Example.
Як бачимо, Кельвін вирішив не експерементувати з власним вокалом та пішов шляхом майстра клубної поп-культури Девіда Гетти, представляючи дуети з відомими (і не дуже) співаками. Маю сказати, подібний ризик абсолютно не виправданий: вокальні здібності Кельвіна були оцінені публікою ще з виходом його найвідомішого треку «I'm Not Alone», котрий свого часу навіть зіштовхнути з першого місця британського рейтингу «Poker Face» Леді Гаги. До того ж, і в платівці «18 months» є беззаперечний хіт – «Feel So Close», – у якому співочий талант Кельвіна просто неможливо переоцінити. Навіщо ж відходити на другий план, пропускаючи до мікрофону конкурентів?
Кельвін вирішив не вбивати курку, що несе золоті яйця, та представив у «18 months» дуети з Еллі Голдінг, Тайні Темпою та Флоренс Вельш. Деякі після цьогообов'язково розчаруються у ді-джейських можливостях хітмейкера, деякі назвуть це унікальним стилем, але факти залишаються фактами – треки «I Need Your Love», «Drinking From The Bottle» та «Sweet Nothing» з вищезазначеними вокалістами майже не відрізняються один від одного. Однаковий біт, однакове аранжування та майбутні однакові перші сходинки топів. Навіщо вигадувати велосипед?
Незрозуміло й те, кого хотів обдурити Гарріс, коли включив до треклисту «18 months» трек «Awooga», який насправді є інструменталкою пісні «Remind Me Of You» скандалістів LMFAO, котрих декілька років тому продюсував діджей.
Вердикт: Беззаперечно вибухова з першого погляду платівка «18 months» при прослуховуванні насправді виявляється збіркою вже відомих хітів продюсера за останні 18 місяців. Додайте до цього хіт Ріанни, трек «Iron» НЕ Кельвіна Гарріса та інструменталку «Remind Me Of You», котра тепер пафосно називається «Awooga» – от вам і довгоочікуваний альбом. Цікаво, що перед виходом свого попереднього альбому «Ready For The Weekend» у 2009 році Кельвін зробив заяву про те, що переносить вихід диску на декілька місяців у зв’язку з тим, що загубив в аеропорті валізу з оригінальними демо-вірсіями пісень. Пізніше ді-джей зізнається, що то була брехня і таким чином він намагався виграти час, аби закінчити альбом. Чергова подібна брехня нас очікує і у «18 months». Тож добре подумайте перед тим, як завантажувати альбом або, тим паче, купувати диск.
Костянтин АНДРЄЄВ
Комментарии:
нет комментариев