Лента статей
Про СМИ

Областная газета «Индустриальное Запорожье» плюс «Панорама» - единственная ежедневная газета: выходит 4 раза в неделю и 16 - в месяц всего за 6,95!
В ней - все события города и области, по Украине и в мире, полезные советы, новости культуры и спорта. Подписчики газеты три раза в год участвуют в акциях с ценными подарками.

Контакты

Адрес редакции:
69600, г. Запорожье, пр. Ленина 152
Телефоны:
228-30-15 (приемная)
228-30-17, 228-30-18 (новости)
228-13-31 (экономика)
228-12-32 (культура)
228-30-19 (Контакт)
228-30-21 (спорт)
Интернет-сайт:
www.iz.com.ua
E-mail:
advert@iz.com.ua (служба рекламы)
marketing@iz.com.ua (служба реализации)

misto.zp.ua

Как из-за нехватки водителей общественного транспорта страдают запорожцы

 

Из-за нехватки водителей вечером транспорт ходит реже

Ежедневно на улицы города выходят десятки автобусов, троллейбусов и трамваев. Их обслуживает КП «Запорожэлектротранс». Работники предприятия следят за техническим состоянием транспорта и создают комфортные условия для пассажиров.

Но одними из главных на предприятии считают водителей. Без них работа городских маршрутов была бы невозможной. Сейчас водителей на предприятии очень не хватает. Особенно это касается трамваев и троллейбусов. Об этом «Индустриалке» рассказал исполняющий обязанности заместителя генерального директора, начальник отдела эксплуатации КП «Запорожэлектротранс» Николай Миндарев.

— На сьогодні в нас є велика нестача водіїв трамваїв та тролейбусів. Що стосується автобусів, то штат водіїв цього виду транспорту майже повний. Нам не вистачає всього лише 17 водіїв. Ситуація ж з водіями тролейбусів і трамваїв дуже серйозна. Всього нам потрібно 204 водія трамваїв, з них працює лише 118. Щодо водіїв тролейбусів, то в штаті мають бути 176 водіїв, а працюють — 90. Нестача складає майже 50%. Рухомий склад у нас є, але він простоює.

— Страдают ли пассажиры из-за нехватки водителей?

— Звичайно страждають. Вранці, під час першого пікового періоду, ми стараємося випустити максимум рухомого складу. Через це вже в другу зміну водіїв і транспорту не вистачає, ввечері змінюється інтервал руху. Адже розклад і режим роботи водіїв планується в залежності від кількості штату і наявності рухомого складу.

— Какие требования вы выдвигаете кандидатам на должность водителя?

— Насамперед, це стан здоров’я. Наші водії регулярно проходять медкомісії, а перед кожним виїздом — медогляд. На підприємстві велика кількість водіїв пенсійного віку. Похилий вік інколи дає про себе знати і водії можуть скаржитися на погане самопочуття. Тоді ми вимушені не допускати їх до роботи на маршруті.

По-друге, це професійна освіта. Бувають випадки, коли до нас приходять працювати водіями люди з базовою середньою освітою. Без необхідного профільного навчання їм важко даються електричні схеми та принцип роботи електротранспорту. Раніше ми викладали спеціальні курси на базі підприємства. Зараз ми їх не практикуємо, бо для цього потрібна додаткова педагогічна освіта. Тим людям, які хочуть стати водіями і не мають освіти, ми пропонуємо звернутися до Запорізького професійного ліцею залізничного транспорту.

На роботу водія ми приймаємо лише повнолітніх людей. І навіть після 40 років ми можемо взяти на роботу. Стать претендента на посаду не має значення.

— Что предлагаете будущим водителям?

— Своїх водіїв ми забезпечуємо повним соціальним пакетом, надаємопільгову відпустку на базі відпочинку, виплачуємо гідну заробітну плату. Водії першого класу отримують більше 16 тисяч гривен, другого класу — 14-15 тисяч гривень, третього — 12-13 тисяч гривень. Якщо водій напрацьовує більше годин, ніж цього вимагає план, то це оплачується окремо. Крім цього, вони отримують доплати за шкідливі умови праці.

— Есть ли в городе маршруты, где нужно увеличить или, наоборот, уменьшить количество транспорта?

— Коли ми плануємо графік роботи транспорту, то ураховуємо і потреби населення. В 2017 році було проведено комплексне вивчення пассажиропотоків на всіх міських маршрутах громадського транспорту, включаючи і маршрутні таксі. Його проводили фахівці ЗНТУ. Тоді вони визначили пріоритетні напрямки маршрутів, де не вистачає транспорту. І нові автобусні маршрути, які з’явилися в останні роки, були запущені згідно цих рекомендацій.

Минулі дослідження вже застаріли, тому в липні ми провели додаткове вивчення пасажиропотоку з метою коригування кількості рухомого складу на маршрутах. Воно показало, що перерозподіл транспорту дійсно потрібен. На деяких маршрутах його багато, а на деяких трішки не вистачає. Тому приблизно у вересні буде проведено конкурс з затвердження перерозподілу транспорту і змінена його кількість.

Валентина ТВЕРДОХЛЕБ


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
ПОЗИЦИЯ
МИГ
РОСТ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ИНДУСТРИАЛЬНОЕ ЗАПОРОЖЬЕ
ПОРОГИ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА
ДЕТИ ЗАПОРОЖЬЯ
MISTO.ИНФОРМ
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ
СОДРУЖЕСТВО
ПРАВДА (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ИСТЕБЛИШМЕНТ. АНАЛИТИКА (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА. ТРК АЛЕКС (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | | follow us on | читайте нас в |