Реклама оточує суспільство з усіх боків, її споживають із телебачення, радіо, інтернету, білбордів та мобільних пристроїв. У сучасному світі діти є вразливою аудиторією, оскільки ще не мають критичної свідомості.
Маркетологи використовують певні психологічні прийоми, щоб привернути увагу. Серед них яскраві кольори та вигадані персонажі,емоційні меседжі які формують позитивні асоціації, також музика та ритмічні слогани.
Реклама сприяє ранньому розвитку споживацької культури у дітей. Часто вони вимагають у батьків певні товари, не розуміючи їх користі та реальної цінності. Наразі популярними в медіапросторі є інфлюенсери та блогери, які непомітно рекламують певні послуги або товари. Діти схильні довіряти таким джерелам та піддаватися їхньому впливу.
Реклама має потужний психологічний вплив на дітей, впливаючи на їхню поведінку, бажання та самооцінку. Для зменшення негативного впливу важливо навчати дітей критичному мисленню та пояснювати їм механізми рекламних маніпуляцій, обмежувати вплив реклами, особливо в цифровому просторі. Особливу увагу приділено рекламі нездорових продуктів харчування, що сприяє розвитку ожиріння та інших захворювань серед дітей.
Важливо забезпечити захист дітей від маніпуляцій і навчити їх критично ставитися до реклами, щоб вони могли приймати обґрунтовані рішення. Відповідальність за це лежить не лише на батьках, а й на суспільстві в цілому.
Вероніка Шелухіна
Комментарии:
нет комментариев