Соціальні медіа все частіше стають вектором для активного поширення дезінформації серед аудиторії. Кожен журналіст, навіть у невеликих медіа, повинен вміти вивчати й аналізувати візуальні докази інформації.
Як збудувати відповідне суспільство в сучасному інформаційному середовищі, сповненому фейків? Це завдання — із зірочкою.
На фото — частина роботи команди Black Bird Group, аналіз залучення ракет в «Охматдит»
Джерело: https://www.instagram.com/reel/DJmNILOoMl4/?utm_source=ig_web_copy_link
Яке майбутнє нас чекає?
🔹 Ми потребуємо все більше і більше фактчекінгу
🔹 Соціальні медіа все частіше стають вектором для активного поширення дезінформації серед авдиторії
🔹 Кожен журналіст, навіть у невеликих медіа, повинен вміти вивчати та аналізувати візуальні докази інформації
🔹 Новинні медіа не можуть нести одноосібну відповідальність за викриття неправдивих даних, у цьому мають бути зацікавлені всі — від пересічних громадян, урядових організацій до медійних тощо🤝 Як збудувати відповідальне суспільство в сучасному інформаційному середовищі, сповненому фейків? Це завдання — із зірочкою. Власне, про це говорили багато сьогодні на зустрічі української делегації разом із фінськими колегами. Досвід фактчекінгу Helsihgin Sanomat @helsinginsanomat — чудовий приклад того, як незалежний «аудит фактів» дозволяє медіа продукувати власну інформацію про розвиток подій. Про те, як на практиці працює візуальна перевірка інформації — читайте невдовзі на сайті АНРВУ.
Комментарии:
нет комментариев