Якби тебе запитали, з чим асоціюється офіс, щоб ти відповів? Напевне це були б теки, ручки та інше письмове приладдя, без якого неможливо уявити офісне життя. Оскільки вся канцелярія купується за бюджет компанії, то, перш ніж відправитися до магазину, потрібно чітко розуміти, що купувати.
Паперова офісна продукція
Перше, без чого не обійдеться офісний працівник, — папір. Його вибір здійснюється за певними критеріями. Папір класу «С» використовують для чорно-білого другу, а класу «В» — для кольорового. Для виготовлення презентації чи рекламних матеріалів купують папір класу «А». Варто звернути увагу на його білизну: цей показник повинен бути в районі від 95 до 98%.
Попри сучасні технології, офісні працівники користуються звичайними щоденниками. Вони допомагають впорядкувати не тільки робочий час, а й думки. Формат щоденника має залежати від кількості записів: кишенькові моделі підходять для внесення основної інформації, а формат А5 дозволяє зробити значно більше нотаток.
Що купити з письмового приладдя
Купуючи письмове приладдя для офісу, розраховуй, щоб кожен працівник мав не менше двох ручок. Бажано різного кольору. Для тимчасових записів потрібно придбати олівець. Найкраще механічного типу. В таких моделях прийдеться міняти тільки грифелі. Якщо вибір буде зроблено на користь класичного олівця, не забудь про точилку і ластик.
Для виділення важливого фрагменту потрібні кольорові маркери. Набору з чотирьох кольорів достатньо.
В чому зберігати документи
Офіс — велика кількість паперів, які треба в чомусь зберігати. Для цих задач найкраще підійдуть:
- Канцелярські файли. Пакети з перфорацією для скріплення потрібно вибирати під формат офісного паперу. Файли гарно зберігають документи, захищаючи їх від пилу та механічних пошкоджень.
- Теки-швидкозшивачі. Вони виготовляються з картону різної платності. Їхня задача — зберігати документи, які знаходяться у файлах.
- Теки-реєстратори. З їх допомогою можна швидко навести лад у документах. Формат та товщина вибираються в залежності від кількості файлів, які потребують сортування.
Також можна придбати аркуші зі спеціальними отворами або купити діркопробивач. Цей аксесуар необхідний для забезпечення зручності зшиванні документів.
Інші дрібниці для офісу
Теки та канцелярія — основне, що потрібно офісним працівникам. Але є інші дрібниці, які зроблять їх роботу зручнішою. В офісі не обійтися без скоб та степлера. Швидко скріпити декілька аркушів допоможуть скріпки. Коректор — незамінний аксесуар, призначений для виправлення помилок у текстах. Він може бути стрічковим, рідким (продається у баночці з пензликом) та у вигляді ручки. Останній, до речі, найзручніший.
Для роботи в офісі можуть знадобитися клей, лінійка та канцелярські ножиці.
Організація робочого місці в офісі
Зазвичай робочі столи закладені різними паперами та канцелярією, тому деяким робітникам працювати незручно. Але ти можеш піклуватися про своїх працівників і зробити їх роботу максимально комфортною. Для цього потрібно купити пенали чи органайзери — в них можна скласти всі дрібні речі: ручки, олівці, маркери, скріпки.
Не забудь про спеціальні лотки для паперу, які можуть мати декілька відсіків. Вони допоможуть навести лад в документації та зекономити місце на робочому столі.
Кошик для сміття не можна віднести до канцелярії, але він дуже потрібен в офісі.
Як бачиш, список офісних предметів може бути дуже великим, а деякі речі не є дешевими. Тому, перш ніж замовляти ручки, гумки, коректори та інші інструменти, варто все обдумати і порахувати. Але якщо у твоїй компанії є велика потреба в таких предметах, найкраще думати про поповнення запасів заздалегідь.