misto.zp.ua

Вниманию запорожцев: Нацбанк советует, как обезопасить себя от мошенников

Вниманию запорожцев: Нацбанк советует, как обезопасить себя от мошенников

Головне правило — нікому і ніколи не повідомляйте ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, три цифри на звороті картки, строк дії картки, SMS-коди від банків та мобільних операторів та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків.   Працівники банків не мають права та повноважень запитувати ці дані. Максимум, що ви можете назвати, – це 16 цифр на лицьовій стороні вашої картки.

У разі нарахування будь-яких пенсійних, соціальних чи інших державних виплат банки не телефонують клієнтам, не запитують номер платіжної картки, термін її дії та інші персональні дані.

Національний банк:

  • не нараховує та не виплачує соціальну допомогу;
  • не проводить жодних акцій, лотерей, виплат та розіграшів для громадян.

Національний банк застерігає та просить бути обачними із повідомленнями, які надіслані із невідомих чи підозрілих номерів:

не відповідайте на сумнівні/підозрілі SMS-повідомлення;

не переходьте за посиланнями, що містяться в таких повідомленнях;

не дзвоніть за вказаними номерами телефонів;

не повідомляйте свої персональні дані: ПІН-код, термін дії платіжної картки та три цифри на звороті картки, паролі, які надходять в смс та пароль до онлайн-банкінгу.

На жаль, телефонне шахрайство  – це найпоширеніший вид шахрайства. І дуже часто від нього страждають люди поважного віку.

Зловмисник входить в довіру до клієнта банку та домагається, щоб потенційна жертва переказала йому гроші або передала дані своєї картки. Сценаріїв такого шахрайства є десятки. Найпопулярніші з них: «Мамо, я в поліції або у лікарні»,  «Ваша картка заблокована»,  «Державна допомога», «Ви виграли автомобіль, квартиру, мільйон тощо», “Продавець-покупець”.

Якщо ви стикнулися з таким шахрайством, у будь-якому випадку дійте розсудливо. Завжди пам’ятайте, що ніколи й нікому не можна повідомляти свої персональні дані.

Повідомте своїм батькам та бабусі із дідусем про шахрайські схеми  та попросіть в таких ситуаціях спочатку зателефонувати вам.

Крім цього, будьте обережними під час розрахунків у мережі Інтернет. Шахраї створюють вебсервіси, які пропонують фейкові послуги (поповнення мобільного, грошовий переказ, покупку авіаквитка). Візуально такі сайти схожі на легітимні сервіси. Вони залучають клієнтів за допомогою дуже вигідних пропозицій,наприклад, обіцяючи дуже низькі ціни на послуги, нульову комісію тощо. Мета злочинців – змусити клієнта залишити конфіденційні дані своєї картки в платіжній формі на сайті.

При здійснені операцій із картками необхідно дотримуватись декількох простих правил.

  1. Змінюйте PIN-код до картки
  • регулярно: 1 раз що три  місяці,
  • ситуативно: якщо виникла підозра, що ще хтось його може знати.
  1. Під час введення PIN-коду обов’язково прикривайте клавіатуру рукою, щоб його неможливо було зчитати за допомогою встановленої шахраями мікро-відеокамери.

Створіть складний пароль до електронної пошти, соціальних мереж та інтернет-банкінгу.

  1. Створюйте унікальний пароль для кожного інтернет-банкінгу, електронної пошти, соціальних мереж тощо.

Під час створення паролю не використовуйте:

  • Загальновідомі комбінації паролей (наприклад, Qwerty12, Password123456, Admin1234 та подібні).
  • Послідовне/зворотне написання символів або цифр,
  • Особисту персональну інформацію (дата народження, адреса, номер телефону тощо).
  1. Не розголошуйте всі реквізити платіжної картки та контролюйте рух коштів на рахунку.
  • 16-значний номер картки – єдине, що ви можете повідомити телефоном.
  • Тримайте в секреті три цифри на звороті картки, коди (одноразові паролі) банків та мобільних операторів.
  • Підключіть SMS-інформування стосовно операцій з платіжною карткою.
  • Встановіть індивідуальні ліміти на операції з вашою платіжною карткою.
  • Використовуйте віртуальну картку для розрахунків в Інтернет. Перераховуйте необхідну суму з основної картки на віртуальну перед здійсненням покупки.

Більше інформації  на #ШахрайГудбай за посиланням https://bank.gov.ua/promo/stopfraud/

Телефон  Кіберполіції – 0 800 505 170 або можна звернутись онлайн за посиланням https://cyberpolice.gov.ua/

Гаряча лінія Національного банку України — 0 800 505 240.


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Лента статей
MISTO.ІНФОРМ
ДІТИ ЗАПОРІЖЖЯ
ПОЗИЦІЯ
МІГ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ПОРОГИ (АРХИВ)
ІНДУСТРІАЛЬНЕ ЗАПОРІЖЖЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА (АРХИВ)
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ (АРХІВ)
РОСТ (АРХИВ)
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ (АРХИВ)
СОДРУЖЕСТВО (АРХИВ)
ПРАВДА (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Про СМИ

Газета "МИГ" – издание с интереснейшей судьбой и историей. Первый номер ее, тогда еще "Комсомольця Запоріжжя", вышел 12 ноября 1939 года (с 1991 года "Комсомолець Запоріжжя" сменил название на "МИГ").

Все более 70-ти лет своего существования газета прошла вместе со страной, была активным участником всех этапов ее развития на пути к независимости Украины.

Журналисты газеты "МИГ" и ее дизайнеры – это профессионалы, опытные знатоки своего дела, поэтому не удивительно, что они – лауреаты многих областных, республиканских и международных конкурсов, обладатели различных стипендий. В свое время газета получила грант британского фонда WFD, грант посольства США в Украине и др.

В штате – более 50 сотрудников. Средний возраст – 38 лет. Каждый сотрудник (кроме водителей и уборщиц) имеет рабочий компьютер.

Газета имеет свою принципиальную позицию, никем не финансируется, ее владельцами издания являются сами журналисты.

С уважением,
редактор

Контакты

Адреса редакції:
69600, г. Запорожье, пр. Ленина, 152, 5-й этаж.

Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | follow us on | читайте нас в