Лента статей
Про СМИ

Главный редактор Галина Ивановна СтицинаГазета "МИГ" – издание с интереснейшей судьбой и историей. Первый номер ее, тогда еще "Комсомольця Запоріжжя", вышел 12 ноября 1939 года (с 1991 года "Комсомолець Запоріжжя" сменил название на "МИГ").

Все более 70-ти лет своего существования газета прошла вместе со страной, была активным участником всех этапов ее развития на пути к независимости Украины.

Журналисты газеты "МИГ" и ее дизайнеры – это профессионалы, опытные знатоки своего дела, поэтому не удивительно, что они – лауреаты многих областных, республиканских и международных конкурсов, обладатели различных стипендий. В свое время газета получила грант британского фонда WFD, грант посольства США в Украине и др.

В штате – более 50 сотрудников. Средний возраст – 38 лет. Каждый сотрудник (кроме водителей и уборщиц) имеет рабочий компьютер.

Газета имеет свою принципиальную позицию, никем не финансируется, ее владельцами издания являются сами журналисты.

С уважением,
редактор

Контакты

Адрес редакции:
69600, г. Запорожье, пр. Ленина, 152, 5-й этаж.
Телефон:
787-52-11
Справки о приеме частных объявлений:
787-51-84
Подписной индекс:
40488
Интернет-сайт:
www.mig.com.ua

Подробная информация

misto.zp.ua

У Запоріжжі влада зробила крок назустріч велосипедистам. Сподіваємося, наступний не забариться

У Запоріжжі влада зробила крок назустріч велосипедистам.  Сподіваємося, наступний не забариться

Здається, у Запоріжжі облаштування велосипедної інфраструктури переходить від теорії до практики:). Днями громадська організація «Спільно HUB» презентувала «Програму розвитку велоінфраструктури м.Запоріжжя на 2019-2021 роки» та влаштувала її публічне обговорення разом з представниками велоруху.

Все починалося з петиції

Приємно відзначити, що обговорення, яке почалося в обласній універсальній науковій бібліотеці о 18.30 і тривало майже до 21.00, продемонструвало зразок плідної взаємодії влади та громадськості. Воно зацікавило більше 20-ти активістів ГО «Запорізький велоклуб» та небайдужих до пересування на роверах громадян, поспілкуватися з якими прийшли представники Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради на чолі з керівником відділу дорожньо-мостового господарства Максимом Кущенком.

Максим Анатолійович нагадав, що все почалося два роки тому з петиції про необхідність створення велосипедної інфраструктури, яку міська рада розглянула та погодилася з тим, що ця ініціатива громадськості має слушність. Після цього відбулося знайомство представників департаменту інфраструктури та благоустрою з активістами ГО «Спільно HUB», які запевнили посадовців, що не кинуть їх розбиратися сам на сам з цією проблемою, і взялися до конкретної роботи.

Як розповіла на обговоренні координаторка ГО «Спільно HUB» Ганна Дворна, результатом обопільних зусиль стало прийняття депутатами восени минулого року «Програми розвитку велоінфраструктури м. Запоріжжя на 2019 рік». Вона складалася з двох частин: розробка проектно-кошторисної документації [надалі – ПКД] на реконструкцію тротуару по Прибережній магістралі від вулиці Глісерної до вулиці Запорізької та «Концепції розвитку велоінфраструктури міста Запоріжжя» [надалі – Концепція].

Концепція «запрограмувала» місто на увагу до  роверистів

Для підготовки цього документу на майже 50-ти сторінках була використана методика планування веломережі, яка застосовується у Німеччині. Теоретичні розділи підготовлені  на  основі  матеріалів  проектів  Європейського  Союзу  та міжнародних  організацій,  які  займаються  популяризацією  та  розвитком велотранспорту.

У Концепції детально проаналізована поточна ситуація, статистика дорожньо-транспортних пригод за участі велотранспорту, існуюча велоінфраструктура [доріжки та парковки]. Для її розвитку вироблені рекомендації стосовно пріоритетних заходів для Запоріжжя. Серед них  запропоновано створення мережі велосипедних шляхів та рекреаційних веломаршрутів. До них додано схеми, типові профілі, рекомендації з облаштування, передбачена інтеграція з громадським транспортом. Детально розглянуті найбільш прийнятні варіанти парковок біля закладів та у житлових кварталах, визначені принципи вибору точок прокату велосипедів та електросамокатів.

Концепція була затверджена міською радою 30 жовтня поточного року. Заклади та підприємства мають враховувати її при проектуванні будівництва й ремонту вулиць, доріг, об’єктів інфраструктури.

З’єднаємо Новокузнецьку  та Тюленіна велодоріжкою!

Зрозуміло, що цей стратегічний документ окреслює завдання на багато років. Першим же кроком на цьому шляху і стала «Програма розвитку велоінфраструктури у місті Запоріжжя на 2019-2021 роки», що логічно продовжує попередню програму. На її втілення планується витратити більше 27 мільйонів гривень.

Цього разу активісти та посадовці скористалися як європейським досвідом, так і вітчизняним – громадських організацій U-Cycle [Асоціація велосипедистів Києва], «Свідоме місто», «Урбан-рух «Запоріжжя велосипедне», а також роверистів Вінниці, Івано-Франківська, Яремче, Львова та інших.

Розробники вважають, що на перших етапах доцільно сприяти велорухові у центральних районах міста, його історичних та рекреаційних зонах. А у фіналі має відбутися сполучення велодоріжок густонаселених районів із центром.

У Запоріжжі зараз в наявності лише два об’єкти відповідної інфраструктури – велодоріжка на вулиці Новокузнецькій та велосмуга на вулиці Тюленіна. Тому вирішено перш за все їх з’єднати. Почати пропонується з реконструкції згаданого шматка Прибережної магістралі довжиною близько 1,6 кілометра між вулицями Глісерна та Запорізька вартістю близько семи мільйонів гривень, ПКД на яку практично готова. Її остаточне затвердження очікується в січні-лютому наступного року. Якщо Програма буде погоджена депутатським корпусом і все буде гаразд з наповненням бюджету, то в червні можна було б розпочати роботи. А паралельно зайнятися розробкою ПКД на створення велодоріжки довжиною приблизно 3,6 кілометра від вулиці Запорізької до Вознесенівського парку. За умови дотримання термінів і, знову ж таки, фінансових гараздів [бо треба вкласти більше 15 мільйонів гривень], ця доріжка може бути побудована у 2021 році.

Окремо програмою передбачена робота ще по трьох відтинках Прибережної магістралі: реконструкція автодороги від Глісерної до автомобільного мосту через річку Мокра Московка, капремонт самого мосту та капремонт ділянки шляху від Мокрої Московки до перехрестя вулиць Автозаводської та Новокузнецької з транспортною розв’язкою. На ці об’єкти вже існує ПКД, розроблена у 2017 та 2018 роках іншими замовниками робіт, яка навряд чи враховує інтереси велосипедистів. Але з 1 вересня 2018 року в Україні діють нові державні будівельні норми, які зробили проектування велодоріжок та велосмуг обов’язковими. Тож, вірогідно, громадськості доведеться попрацювати над пропозиціями внесення відповідних змін до розроблених ПКД.

А поки активісти та представники департаменту інфраструктури та благоустрою ходять по комісіях, переконуючи депутатів у необхідності прийняття на листопадовій сесії «Програми розвитку велоінфраструктури у місті Запоріжжі на 2019-2021 роки». Бажаємо їм успіху!

Ганна Чуприна, фото автора


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
ПОЗИЦИЯ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ИНДУСТРИАЛЬНОЕ ЗАПОРОЖЬЕ
РОСТ
МИГ
ПОРОГИ
ДЕТИ ЗАПОРОЖЬЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА
MISTO.ИНФОРМ
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ
СОДРУЖЕСТВО
ПРАВДА (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ИСТЕБЛИШМЕНТ. АНАЛИТИКА (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА. ТРК АЛЕКС (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | | follow us on | читайте нас в |