За даними Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, в поточному році більшість письмових звернень, що надходять від споживачів, стосується неналежної якості житлово-комунальних послуг, надання послуг з технічного обслуговування домофонів тощо.
Також з цих питань споживачі звертаються особисто та по телефону до Консультаційного центру управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами.
Загалом з початку року надійшло 36 скарг з вказаної тематики, що становить майже третину від загальної кількості звернень з питань захисту прав споживачів.
На підставі звернень громадян, Головним управлінням проводяться позапланові заходи державного контролю підприємств, які надають житлово-комунальні послуги. Також, з метою оперативного вирішення проблемних питань, які виникають у споживачів щодо захисту їх прав, проводиться роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання щодо недопущення порушень законодавства.
Зокрема, в ході проведених перевірок здійснені перерахунки споживачам за житлово-комунальні послуги; співвласникам багатоквартирного житлового будинку було відновлено газопостачання; відремонтовані системи доступу до під’їздів в багатоквартирних житлових будинках та інше.
Держпродспоживслужба нагадує, що постановою Уряду від 08.03.2024 № 261 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 і від 3 травня 2022 р. № 550» протягом періоду воєнного стану за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, проводяться позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства у сфері надання житлово-комунальних послуг щодо:
* формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;
* захисту прав споживачів;
* метрологічного нагляду.
Усі перевірки здійснюються за рішенням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Відповідно до законодавства підставою для перевірки є, зокрема, звернення споживачів.
Куди звертатися
Направити офіційне звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області можна одним із таких способів:
– у паперовому вигляді на поштову адресу: пр. Маяковського, 20 А, м. Запоріжжя, 69036 та e-mail: office@gudpss-zp.gov.ua;
– через електронну онлайн-форму на офіційному вебпорталі за посиланням.
За додатковою інформацією звертайтеся до Консультаційного центру управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами: тел. (061)239-73-17
Комментарии:
нет комментариев