misto.zp.ua

Грантерки запорізького «ФОРСАЖу» протестували КРАФТ-ярмарок

Грантерки запорізького «ФОРСАЖу» протестували КРАФТ-ярмарок

Крайньої суботи липня у кав’ярні пані Юлії Матвієнко жінки, які виробляють крафтову продукцію, провели ярмарок «КРАФТ-тест ФОРСАЖ».

Одинадцять грантерок проєкту “ФОРСАЖ” («Фінансова та організаційна розбудова спроможності активних жінок») презентували свою продукцію та проводили майстер-класи з виготовлення в’язаної бджілки і картини з пастили.


Окрім того, для усіх покупців влаштували безпрограшну лотерею, у якій взяли участь іще три грантерки: за кожну покупку можна було отримати квиточок з виграшем на представлену продукцію або знижками на товари та послуги.

Чого там тільки не було! Очі розбігалися посеред апетитних крафтових тортиків та тістечок, пастили, льодяників, зефіру, лимонадів, домашніх закруток і напоїв, квасу, джерок та інших смачних речей.

Милували око іграшки та в’язані літні вироби, витали аромати авторських свічок.

Відвідувачі ярмарку обирали чи замовляли креативні подарунки для друзів різного віку і з різним почуттям гумору. І, звичайно, усі бажаючі могли поласувати надсмачними варениками та іншими стравами української кухні від кав’ярні.

Нагадаємо, що «ФОРСАЖ» – це вже шостий проєкт з ряду тих, які від початку повномасштабного вторгнення послідовно реалізує громадська організація «УкрПростір».

Він триватиме до кінця 2025 року і включає навчальні програми, розробку бізнес-ідей, навчання з пошуку роботи та психологічну підтримку. А також надання грантів за двома напрямками: навчання та власний бізнес.

За другим напрямком після розгляду грантових заявок, розроблених протягом лютого-березня, переможиці конкурсу отримали гранти на започаткування, відновлення чи розширення бізнесу. Чию продукцію, власне, і побачили відвідувачі ярмарку «КРАФТ-тест ФОРСАЖ».

Про те, як народилася ідея проведення крафт-тестового ярмарку, «МИГ» розпитав очільницю ГО «УкрПростір» Наталю Селюкову.

 

Наталя Селюкова фото
Наталя Селюкова

“Ми з колегою і давньою знайомою Ксенією вирішили, що треба заїхати в нову кав’ярню до пані Юлії Матвієнко, – розповідає пані Наталія. – Приїхали сюди, побачили інтер’єр і подумали, що може бути взаємовигідне партнерство. Юлія погодилася, і ми запропонували жінкам-грантеркам приєднатися до цієї акції. Організували зустріч, обговорили, потім спільно розробляли, як це має бути. Було багато варіантів: чи частину продукції передавати на продаж до кав’ярні, чи тут зробити таку точку збору, аби жінки не їздили по всьому місту, а могли тут зустрітися зі своїми покупцями. Зупинилися на форматі: показати й запропонувати те, що є”.

 

Пані Наталія підкреслила, що акція була націлена назовні, а не на учасників чи учасниць закритих тематичних груп. Інформацію про крафт-тест розмістили у відкритих соцмережах. І усі, хто бажав, прийшли чи приїхали. На заході було видно, що серед покупців багато не знайомих одне з одним людей, тобто задум на привернення уваги та розширення клієнтури спрацював. І не тільки.

“Цей захід – також про взаємодію. Тут є багато жінок, які взагалі вперше розпочали власну справу, для них це перша презентація себе. Одна справа, коли ми продаємо кожен сам по собі. А тут – про спільну цінність і можливість представити свою продукцію в комплексі з іншими.

На колаборацію була спрямована і лотерея. Це свого роду певний маркетинговий хід, але людина має комбінування різних послуг: щось купила в однієї грантерки, отримує подарунок чи знижку на продукцію іншої. Причому не тільки тих жінок, які представили товари, а й на послуги дівчат, які займаються, наприклад, косметологією чи організацією дитячого відпочинку.

Юний мамин помічник


На моє питання, що буде далі, пані Наталя відповіла, що крафт-тест – пробна акція, а більш серйозна буде перед 1 вересня.

 

“Ми можемо мріяти про щось, але поки не зробимо перший крок, то нічого не відбудеться. Зараз провели тест, потім буде зустріч—обговорення. Про помилки, що вдалося-не вдалося, що треба зробити по-іншому, які формати ще додати. Наші дівчата планують їздити на ярмарки, виставки, і завдяки таким акціям у них буде досвід.

Зі свого боку, ми раді вітати жінок з вдалою колаборацією та стартом спільних ідей!”

Ганна ЧУПРИНА, фото авторки


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Лента статей
ДІТИ ЗАПОРІЖЖЯ
ІНДУСТРІАЛЬНЕ ЗАПОРІЖЖЯ
МІГ
ПОЗИЦІЯ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
MISTO.ІНФОРМ
ПОРОГИ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА (АРХИВ)
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ (АРХІВ)
РОСТ (АРХИВ)
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ (АРХИВ)
СОДРУЖЕСТВО (АРХИВ)
ПРАВДА (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Про СМИ

Газета "МИГ" – издание с интереснейшей судьбой и историей. Первый номер ее, тогда еще "Комсомольця Запоріжжя", вышел 12 ноября 1939 года (с 1991 года "Комсомолець Запоріжжя" сменил название на "МИГ").

Все более 70-ти лет своего существования газета прошла вместе со страной, была активным участником всех этапов ее развития на пути к независимости Украины.

Журналисты газеты "МИГ" и ее дизайнеры – это профессионалы, опытные знатоки своего дела, поэтому не удивительно, что они – лауреаты многих областных, республиканских и международных конкурсов, обладатели различных стипендий. В свое время газета получила грант британского фонда WFD, грант посольства США в Украине и др.

В штате – более 50 сотрудников. Средний возраст – 38 лет. Каждый сотрудник (кроме водителей и уборщиц) имеет рабочий компьютер.

Газета имеет свою принципиальную позицию, никем не финансируется, ее владельцами издания являются сами журналисты.

С уважением,
редактор

Контакты

Адреса редакції:
69600, г. Запорожье, пр. Ленина, 152, 5-й этаж.

Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |