Помічник генерального директора зі стратегічної комунікації ПАТ «Запоріжжяобленерго» Олександр Глебець провів брифінг щодо енергетичної ситуації в регіоні у зв’язку з масованою терористичною атакою росії на об’єкти енергетики України 28 листопада цього року.
Як зазначив доповідач, у ніч на 28 листопада рашисти здійснили вже одинадцяту за поточний рік масовану атаку по Україні ракетами різних типів та безпілотниками. Було виявлено 188 засобів повітряного нападу, зокрема й «Калібрами» з касетними боєприпасами, по енергосистемі країни. Внаслідок цього зафіксовано пошкодження енергетичних об’єктів у кількох областях. Тому було запроваджене екстрене відключення світла. У деяких містах зупинився електротранспорт, зникла електрика не лише у житлових будинках, а й на об’єктах критичної інфраструктури, що призвело до обмеження також газо- та водопостачання.
У Запоріжжі ситуація не така критична. Втім обмеження у постачанні електрики також тимчасово посилене.
Так, 28 листопада через дефіцит в енергосистемі, спричинений масованою атакою країни-терориста, за вказівкою НЕК «Укренерго» довелося тричі протягом доби змінювати графік погодинних відключень електрики споживачам. І ввечері вже застосовувалося відключення одразу чотирьох черг одночасно, замість однієї, як це було заплановано спочатку. В результаті тривалість відключення для окремих груп споживачів склала шість годин поспіль.
– Ця ситуація є винятковою, форсмажорною, – підкреслив представник «Запоріжжяобленерго», – І вже наступного дня, 29 листопада, обмеження постачання електрики було пом’якшено. Кількість черг, що погашаються одночасно, скоротилася до трьох, а максимальна тривалість відключення світла склала чотири години поспіль – з 14.00 до 19.00. Решту доби застосовувалися відключення однієї, або двох черг.
Також Олександр Глебець запевнив, що в ПАТ «Запоріжжяобленерго» намагається рівномірно розподіляти тривалість відключення світла між усіма чергами споживачів.
– Ми постійно відслідковуємо суму годин відключення для кожної черги, – підкреслив він, – аби у підсумку кількох днів зробити навантаження від застосування графіків погодинних відключень на всі черги рівномірними. Також закликаємо користуватися електроенергією заощадливо, не вмикати одночасно декілька електроприладів. Особливо у пікові години навантажень – з 17.00 до 22.00. Наразі енергетики по всій країни цілодобово працюють над тим, щоб якнайшвидше повернути пошкоджене ворогом обладнання в роботу. Сподіваємося, що найближчим часом ситуація стабілізується.
Учасників брифінгу також цікавило питання, чому деякі електронні сервіси «Запоріжжяобленерго» працюють лише частково, або взагалі не діють. Зокрема, інформація про зміну у бік посилення обмежень електропостачання графіків відключення світла вночі (з нуля годин) 29 листопада взагалі була відсутня на телеграм-каналі підприємства. Також не було можливості скористатися чат-ботом та іншими сервісами.
Олександр Глебець пояснив, що деякі сервіси дійсно зараз не працюють, зокрема чат-бот та платформа, на якій за адресою будинку можна було дізнатися причину вимкнення світла. Тому не варто на них розраховувати. Також телеграм-канал підприємства поповнюється новою інформацію лише у робочі години (за деякими виключеннями). Проте цілодобово працює сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго» – на ньому інформація оновлюється своєчасно протягом всієї доби.
Світлана ШКАРУПА,
Фото авторки
Комментарии:
нет комментариев