Серед студентів факультету журналістики 2 курсу Запорізького національного університету було проведене опитування з метою дослідити їхні враження та ставлення до організації онлайн-навчання. Його мета – зібрати думки про проблеми навчального процесу, зокрема щодо кількості завдань, системи оцінювання, рівня мотивації та якості навчальних матеріалів. Студентам надали можливість поділитися своїми пропозиціями щодо покращення структури навчання.
Результати опитування:
- Корегування завдань. Більшість студентів вважає, що завдання потребують змін для підвищення їхньої цікавості та ефективності, проте були і ті, котрих вони влаштовують. Основною пропозицією стало створення більшої кількості творчих завдань. Також були запропоновані заміна тестів на проєкти та практичні завдання, розподіл навантаження по тижням.
- Кількість завдань. Переважна більшість студентів зазначила, що кількість завдань є надмірною, що викликає перевтому та знижує мотивацію. Хоча три респонденти зазначили про достатню кількість завдань.
- Покращення системи оцінювання. Студенти наголосили на необхідності зменшення важливості фінального тесту (завдання), розподіливши з нього бали на інші завдання. Проте були висунуті і власні думки, такі як: впровадження взаємооцінювання серед студентів, уніфіковані критерії оцінювання, перевірка силабусів на наявність зрозумілих критеріїв оцінювання та введення спільної системи оцінювання серед викладачів.
- Підвищення мотивації до навчання. Точкою згоди стала пропозиція більш гнучкого графіку виконання завдань та усунення дедлайнів.
- Удосконалення структури навчального процесу. Більшість респондентів погодились із думкою щодо додавання до лекційних матеріалів більшої кількості візуалізації. Також було запропоновано зменшити кількість лекцій на користь практичних завдань та зробити зустрічі, які проводить факультет обов’язковими для відвідування. Студенти зазначили, що треба “Реформувати систему джерел інформації. Більшість підручників з переліку викладачів, які вони просять використовувати для підготовки до пар, або застарілі, або в обмеженому доступі та недоступні для всіх. При цьому в інтернеті багато хороших посібників та підручників. Треба щоб викладачі провели ресерч власних завдань та виправили це”.
Результати опитування свідчать про те, що студенти факультету журналістики 2 курсу ЗНУ відчувають значне перевантаження навчальними завданнями та прагнуть більш гнучкої та творчої системи навчання. Врахування цих пропозицій допоможе зробити онлайн-навчання ефективнішим і комфортнішим для студентів.
Ярослав Руснак
Комментарии:
нет комментариев