Комунальне підприємство «Центр управління інформаційними технологіями» нагадує, що для скорочення часу на подачу звернень до контакт-центру «15-80» запоріжці можуть швидко та зручно зареєструватися в особистому кабінеті на порталі. Після цього ви зможете залишати там звернення в електронному вигляді. Всі електронні звернення обробляються в режимі 247, так само як і телефонні.
Фахівці зазначають, що така форма подачі звернення має багато переваг у порівнянні з телефонною. Зокрема:
– ви не витрачаєте час на дзвінок та очікування в черзі, особливо під час форс-мажорних ситуацій, коли телефонує одразу багато містян
– в особистому кабінеті є можливість додати до звернення фото для візуалізації проблеми
– система надає вам можливість відслідковувати стан виконання робіт по зверненню у режимі реального часу
– зареєстрований в особистому кабінеті користувач отримує на свою електрону пошту інформацію про проведення за його адресою планових та ремонтних робіт, а також про заплановані відключення електро-, водопостачання тощо.
Тож реєструйтеся в особистих кабінетах і подавайте звернення легко та швидко. Фахівці контакт-центру «15-80» будуть оперативна інформувати вас про хід робіт по вашим заявкам.
Нагадуємо, звернення щодо проблем з опаленням приймаються контакт-центром «15-80» з 22 листопада. Адже продовж 15-21 листопада виконуватиметься подача теплоносія у системи опалення об’єктів соціальної сфери, житлових будинків, видалення повітря з систем опалення та продувка стояків. Попри інформування про це запоріжці вже зараз телефонують зі скаргами, що опалення досі немає. Вчора таких звернень було 148, сьогодні – більше 300.
Комментарии:
нет комментариев