З 1 жовтня Україна запроваджує нові обмеження на імпорт дизельного пального з Індії. Всі партії індійського ресурсу тепер мають проходити відбір і лабораторний аналіз, повідомляє профільне видання enkorr із посиланням на вимогу СБУ, направлену до Енергетичної митниці.
Що зміниться:
Кожна партія дизелю з Індії — під мікроскопом.
Аналогічні заходи вже діяли щодо турецького пального з вересня 2023 року.
Тоді імпорт із портів Marmara і Turpas майже припинився.
Чому це важливо:
У серпні 2025 року Індія забезпечила 18% всього імпорту дизелю в Україну — 119 тис. тонн.
Індія — один із найбільших покупців російської нафти, що викликає ризики вторинного походження пального.
Ринкові наслідки:
Румунські трейдери прогнозують зростання цін і переналаштування логістики.
«Індійське паливо було дешевшим, тому його активно закуповували», — кажуть в Oil Terminal.
Уже в серпні з’явилися альтернативні поставки — зокрема з італійського заводу SARAS.
Позиція держави:
«Укрнафта» офіційно заявила, що не купуватиме пальне індійського походження.
Обмеження — частина ширшої стратегії енергетичної безпеки та санкційної політики.
Комментарии:
нет комментариев