На сьогоднішній час YouTube став однією з наймасштабніших платформ для обміну відео-контентом серед людей. Тепер його використовують не лише для розваг, а і як джерело для отримання інформації та освіти. Кожен контент, який переглядають його користувачі щоденно, впливає на їх думку та погляди.
Ми провели онлайн-опитування, щоб визначити, який контент є найпопулярнішим серед сучасної української молоді. Опитування було проведено серед людей віком від 18 до 25 років.
Який контент ви споживаєте найчастіше?
Згідно з опитуванням, сьогодні серед українців переважає саме український контент, його дивиться 55,9% опитуваних. На другому місці закордонний, його споживає 35,3% опитуваних. Також, 8,8% досі продовжує споживати російський контент.
Який тип контенту ви споживаєте найчастіше?
Сьогодні найбільшу популярність серед молоді має саме розважальний тип контенту, його споживає 85,3%. На другому місці за популярність є музичний контент – 64,7% споживачів. Далі йдуть інформаційний/новинний тип – 41,2%, та історичний – 32,4%. Останнє місце займає науковий тип контенту – 8,8%.
В яких цілях ви використовуєте YouTube?
Згідно з опитуванням, більшість споживачів контенту використовують його саме для розваг, або ж для відволікання від подій – 85,3% з опитуваних. Інші цілі, такі як, «для освіти», «для отримання новин» використовую 2,9% споживачів.
Скільки часу на день ви витрачаєте на перегляд YouTube-контенту?
Більшість з опитуваних користуються YouTube від 30 хвилин на день – 41,2% опитуваних. 32,4% споживають контент 1-3 години на добу, 14,7% – 3-5 годин, та 8,8 – до 6 годин на добу.
Також за допомогою опитування було визначено які YouTube-канали/шоу є сьогодні популярними. Так, серед розважального контенту популярними є: Леви на Джипі, шоу «Супер мама», MrBeast, шоу «Хто зверху», різні stand-up шоу, Копійка, Ебаут, Дмитро Тютюн, Wendy Williams Show, контент типу ASMR. Інформаційний тип: Телебачення Торонто, Стерненко, Ґрунт, Клятий Раціоналіст, Це ніхто не буде дивитись, Cozylina, Ковальський.
Ми можемо побачити, що сьогодні значної популярності серед української молоді набирає саме український контент, і не тільки розважального характеру, а й інформаційного. Зростання попиту на такий український контент точно зможе призвести до виховання свідомих молодих громадян та, можливо, остаточної відмови від російських аналогів.
Вікторія Волкова
Комментарии:
нет комментариев