Лента статей
Про СМИ

Мы рады видеть Вас на онлайн страницах региональной "Рациональной газеты" - теперь мы не только на прилавках и в почтовых ящиках Вашего дома, но и на Вашем мониторе. Ценность информации гарантируем!
Что такое "Рациональная газета"?
Это актуальные новости всего региона, большое количество бесплатных объявлений, свежая реклама от организаций и предпринимателей, программа передач, вакансии, погода, гороскопы, анекдоты, детская страничка, афиша, знакомства, SMS-рубрика, кулинарные рецепты, сканворды. Нужно больше? Без проблем - свяжитесь с нами и поделитесь своими идеями.
Мы с радостью выслушаем Вас!
А еще у нас проводятся постоянные акции
- Вы можете выиграть бесплатную дополнительную подписку или интересную книгу, для этого достаточно подписаться на нашу газету.

Контакты

Издатель:
Смольянинова Т.А.
Адрес:
69005, г. Запорожье, ул. Гагарина, 3/31
Наши телефоны:
(061) 220-85-54, (066) 064-51-97, (095) 598-99-47
Веб-сайт:
www.rgazeta.com
E-mail:
rgazeta@mail.ua
Подписной индекс:
99249

На Каховське водосховище повернулася Ракета

На Каховське водосховище повернулася Ракета

14 червня понад 300 дітей з батьками, ветерани та пенсіонери з Енергодару, Камянсько-Дніпровського, Великобілозерського і Василівського районів отримали унікальну можливість безкоштовно покататися на легендарному швидкісному судні типу ракета від підприємства Нібулон. Захоплююча подорож Каховським водосховищем відбулася завдяки народному депутату Володимиру Бандурову.

Окрім річкової прогулянки, була організована й екскурсія на підприємство Нібулон.

IMG_4304

Захід пройшов на високому рівні. Багато дітей вперше побачили Ракету, тож захоплено слухали розповіді своїх батьків, які каталися на цих суднах в далекі роки юності. За словами дорослих учасників річкової прогулянки, останній раз Ракети ходили водосховищем років двадцять тому.

IMG_4335

Перше судно на підводних крилах з&39;явилося у 1957 році. Називалося воно «Ракета-1». Майже 100 км/год – рекорд швидкості для річкового судна з пасажирами на борту. У 60-80-ті «крилаті» правили річками. Серійно вироблялися СПК «Ракета», «Метеор», «Комета», «Білорусь», «Буревісник», «Схід», «Полісся», «Колхіда», «Циклон». Але в народі всі вони називалися «ракетами» - за назвою первістка. Десятки країн закуповували ці кораблі, не маючи подібної технології. Але вже до середини 90-х років минулого століття ці судна зникли з річок України, як практично зник і весь річковий транспорт.

Відродити річковий транспорт, як вантажний, так і пасажирський – таке завдання поставили перед собою народні депутати Володимир Бандуров і Андрій Вадатурський.

– Сьогоднішня прогулянка водосховищем – це не тільки подарунок для наших дітей і спогади для дорослих. Це ще один спосіб привернути увагу до проблем річкових перевезень. У Верховній Раді я представляю населені пункти, розвиток яких безпосередньо залежить від успішної роботи річкового транспорту. На березі Каховського водосховища розташовані такі великі міста, як Енергодар, Кам’янка-Дніпровська, Василівка. На жаль, обсяги вантажних перевезень річковим транспортом за останнє двадцятиріччя скоротилися щонайменше в 12 разів, а пасажирські перевезення майже зовсім зникли. Держава не розвиває цю галузь, а навпаки, стримує, тим самим відлякуючи інвесторів, позбавляючи наші міста і села можливих робочих місць. Мій колега Андрій Вадатурський має грандіозні плани щодо розвитку всієї річкової галузі. Я підтримую його починання. Необхідно відродити річковий транспорт, і ми знаємо, як це зробити, – підкреслив Володимир Бандуров.

Народні депутати вже звернулися зі своїми пропозиціями до прем’єр-міністра Володимира Гройсмана з вимогою провести ряд важливих заходів щодо розвитку річкового судноплавства в Україні.

В першу чергу, депутати пропонують скасувати для судновласників плату за проходження судноплавних шлюзів Дніпровського каскаду. Цей крок значно знизить вартість річкових перевезень і дасть поштовх розвитку цього виду транспорту. У той же час, шлюзові господарства повинні бути переданими на баланс гідроенергетичних електростанцій. Подібні кроки передбачалися Кабінетом Міністрів у 2016 році для розвитку внутрішнього водного транспорту, але Мінінфраструктури досі не розробило відповідних наказів.

Також пропонується звернути увагу на аварійний стан судноплавних шлюзів Дніпровського каскаду. Окрім капітального ремонту, споруди потребують і продовження експлуатаційного ресурсу. Ці завдання повинні стати пріоритетними для Мінінфраструктури на 2017-2018 роки. За підрахунками фахівців, вартість робіт оцінюється в 150 млн. грн. Але у Державному бюджеті фінансування цих заходів на 2017 рік відсутнє.

Крім того, критично важливим для розвитку пасажирських і вантажних перевезень по Дніпру є проведення робіт з очищення дна і збільшення глибини до 3,65 м на аварійно-небезпечних ділянках водосховищ. Не приділяється належної уваги і безпеці водних перевезень та судноплавних шлюзів.

– Розвиток водного транспорту відкриває нові можливості перед Україною, забезпечує надійний і економний зв’язок півночі та центру країни з нашими південними портами. Розвиток водної інфраструктури залучить інвесторів, а це означає, що будуть створені нові робочі місця. Саме тому я підтримав звернення Андрія Вадатурського до прем’єр-міністра. У своєму листі ми відобразили головні проблеми галузі і виклали своє бачення, а головне – пропозиції щодо поліпшення ситуації, – повідомив Володимир Бандуров.

IMG_4352

Сама ж подорож дітей на легендарній «Ракеті» пройшла на високому рівні. Всі учасники отримали незабутні враження та емоції. Доречі, їх розділили на 5 груп, у кожної групи був свій екскурсовод.

IMG_4329

Від Енергодара в групі були представники «Спілки ветеранів», учні «ЦДЮТ» та дітлахи з літнього табору школи №1, які поділились своїми враженнями після екскурсії.

IMG_4347

Комендантов Ілья, учень 2-А класу школи №3

Комендантов_Ил_я

– Я в захваті від екскурсії, морозива і від прогулянки на катері!

Лапченко Софія,  учениця школи №1

Лапченко_София

– Мені дуже сподобалась екскурсія на зерносховище, і вразила ракета.

Тесленко Кирил, учень школи №1

Тесленко_Кирилл

– Найбільш яскраві враження від ракети!

Девідс Аліна, учениця школи №1

Девидс_Алина

– В цілому екскурсія дуже пізнавальна, але найбільше сподобалась поїздка на катері.

А учні школи с. Білозерка дружно кричали організаторам заходу «Дякуємо!».

Нагадаємо, що народному депутату Володимиру Бандурову вдалося домогтися відновлення у 2013 році роботи поромної переправи «Кам’янка-Дніпровська – Нікополь».

Катерина Клочко, Ольга Краснослободська


 

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.

Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
ИНДУСТРИАЛЬНОЕ ЗАПОРОЖЬЕ
РОСТ
МЕЛИТОПОЛЬСКИЕ ВЕДОМОСТИ
ПОЗИЦИЯ
ДЕТИ ЗАПОРОЖЬЯ
РАЦИОНАЛЬНАЯ ГАЗЕТА
MISTO.ИНФОРМ
ПОРОГИ
МИГ
КЛЯКСА. ГАЗЕТА ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ
ЗАПОРІЗЬКА СІЧ
СОДРУЖЕСТВО
ПРАВДА (АРХИВ)
ЗАПОРОЖСКИЙ ПЕНСИОНЕР (АРХИВ)
УЛИЦА ЗАРЕЧНАЯ (АРХИВ)
ВЕРЖЕ (АРХИВ)
МРИЯ (АРХИВ)
НАДЕЖДА (АРХИВ)
ГОРОЖАНИНЪ (АРХИВ)
БЕРДЯНСК ДЕЛОВОЙ (АРХИВ)
ИСТЕБЛИШМЕНТ. АНАЛИТИКА (АРХИВ)
ОСТРОВ СВОБОДЫ (АРХИВ)
ЖУРНАЛ ЧУДО (АРХИВ)
ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА. ТРК АЛЕКС (АРХИВ)
БЕЛАЯ СТРЕЛА (АРХИВ)
ЗНАМЯ ТРУДА (АРХИВ)
АВТОПАРК (АРХИВ)
МИГ по ВЫХОДНЫМ (АРХИВ)
Запорожье и область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 | | follow us on | читайте нас в |