Як звернутися до міського контакт-центру 1580

07.11.2024

Як звернутися до міського контакт-центру 1580

З 8 листопада міський контакт-центр 1580 розпочинає приймати звернення щодо проблем з опаленням. Поскаржитися можна не лише за телефонами 15-80 (зі стаціонарних), (061) 787 15 80, (067) 656 15 80 та (050) 414 15 80 (з мобільних), а і більш зручними методами.

Без черг та очікування звернення можна передати за допомогою електронних сервісів – через сайт або телеграм-бот.

Як це зробити:

?через персональний кабінет на сайті 1580 https://1580.zp.gov.ua/.

Один раз зареєструвалися і можна швидко-зручно передавати звернення. А також отримувати на свій імейл інформацію щодо проведення за вашою адресою ремонтних робіт та пов'язаних з цим відключеннями світла, води, опалення.

?за допомогою Telegram-боту «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.

Після реєстрації в особистому кабінеті на сайті можна під'єднати Телеграм-бот. І за допомогою нього передавати звернення та також отримувати інформацію про ремонтні роботи.

Переваги передачі звернень через електронні сервіси:

- економія часу

- збереження нервів, якщо на лініях оператори зайняті

- можливість додавання фото та відео до звернення

- доступність 24/7

- зручність у «гарячі» періоди, зокрема, під час старту сезону опалення

??Алгоритм опрацювання звернень, які надходять через сайт чи Telegram-бот, аналогічний алгоритму опрацювання звернень, які надходять за номерами телефонів. Жодне не загубиться!

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |