Як листуватися з податковою службою в електронній формі?23.07.2025 ![]() Пресслужба ГУ ДПС України у Запорізькій області інформує. Податкова служба активно впроваджує дистанційний формат взаємодії з платниками, щоб скоротити час для отримання ними окремих послуг. Зокрема, відбувається цифровізація документообігу за допомогою Електронного кабінету. А саме, платники податків мають можливість листуватися з контролюючим органом в електронному вигляді через Електронний кабінет, відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України. Зверніть увагу, що підпунктами 17.1.13 та 17.1.14 пункту 17.1 статті 17 Кодексу передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через електронний кабінет та реалізовувати права та обов’язки, передбачені Кодексом. Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів № 851 та № 2155 шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет. Відповідно до пункту 18 Порядку функціонування Електронного кабінету затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637, листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі у встановленому законодавством порядку та пройшли електронну ідентифікаціюонлайн в Електронному кабінеті, здійснюється в електронній формі за умови подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 3 до Порядку. Якщо платник податків не подав таку заяву, листування з ним здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику) (пункт 42.5 Переваги здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:
Порядок подання Заяви:
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг. Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами. Запоріжцям пропонують скористатися покроковою інструкцією подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, аби відчути переваги зазначеного сервісу: https://tax.gov.ua/data/files/564195.pdf https://zp.tax.gov.ua/listivki-ta-broshuri/893030.html Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Щодо обмеження руху вантажного транспорту • 23.07.2025
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев