У запорізьких ЦНАПах доступні вже понад 430 послуг для містян та бізнесу12.03.2025 Ще понад 70 нових адміністративних послуг додано до переліку сервісів, які надають у територіальних підрозділах Центру надання адміністративних послуг в Запоріжжі. Станом на сьогодні мешканцям міста доступні вже 439 послуг. Це результат системної роботи міської влади, спрямованої на покращення якості та доступності адмінпослуг. Одним із пріоритетів міської влади є спрощення бюрократичних процедур. Саме тому в міських ЦНАПах вдосконалюється система обслуговування: більшість послуг можна отримати в одному місці, за мінімальну кількість візитів. Так, лише за останні 9 місяців до переліку було додано близько 150 нових послуг. - Це, безумовно, свідчить про відкритість, прозорість і доступність отримання того сервісу, який надають органи місцевого самоврядування та державна влада. Тішить, що налагоджена хороша співпраця з нашими профільними департаментами. Робимо максимум для того, щоб містянам було зручно звертатися, зрозуміло, як отримувати послуги. Безумовно, будемо впроваджувати далі такі процеси, тому що це зменшує корупцію і надає довіру до органів державної влади і до органів місцевого самоврядування. А що найголовніше, це дає можливість дуже швидко і зручно отримати ту послугу, яку потрібно, - зазначила секретар міської ради Регіна Харченко. Серед нових послуг, які відтепер доступні у ЦНАПах 19 у галузі архітектури та містобудування, 38 – спеціалізовані соціальні послуги, 12 – послуги, суб’єктом надання яких є департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради. - За останній рік ми значно просунулися в напрямку збільшення переліку послуг. І на сьогодні він вже у нас досяг показника 439 послуг. Більша частина послуг серед запроваджених стосується нашої взаємодії з Департаментом соціального захисту населення Запорізької міської ради. Є спеціалізовані послуги, пов'язані з наданням статусів, допомог, санаторно-курортного лікування, оформлення місцевих пільг за місцевими програмами, є у сфері обслуговування ветеранів, членів сімей загиблих. Ми прагнемо, щоб це було швидко, комфортно, доступно, а найголовніше, щоб всі процеси були абсолютно зрозумілими, - зазначила директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Наталя Мила. Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Запорізькі громади отримають понад 650 тисяч гривень на покращення харчування у школах • 12.03.2025
У запорізьких ЦНАПах доступні вже понад 430 послуг для містян та бізнесу • 12.03.2025
Юні гімнастки ДЮСШ №4 отримали нові умови для тренувань • 12.03.2025 Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев