Щодо роботи міського контакт-центру «15-80»26.06.2022 ![]() Секретар міської ради Анатолій Куртєв розповів: - Запоріжці! Хочу нагадати вам про те, що Міський Контакт-Центр «п’ятнадцять-вісімдесят» і під час дії воєнного стану продовжує стабільно працювати у звичайному режимі. Штат Контакт-Центру укомплектований на сто відсотків. Оператори приймають звернення містян цілодобово (як за телефоном, так і за допомогою веб-сайту), і опрацьовують заявки в єдиній автоматизованій системі. З початку поточного року оператори Контакт-Центру прийняли вже майже сорок дев’ять тисяч заявок та надали більше, ніж сорок п’ять тисяч консультацій. До речі, понад двадцять шість тисяч звернень було отримано саме з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Основні питання, з якими містяни зверталися на "п'ятнадцять-вісімдесят", стосувалися роботи інженерних мереж, магістральних водоводів зовнішніх мереж та служби обслуговування електромереж. Тепер щодо самого алгоритму роботи Контакт-Центру. Після реєстрації кожного звернення, заявку бере в роботу відповідний виконавець. Після проведення ним необхідних робіт фахівці "п'ятнадцять-вісімдесят" зв’язуються із заявниками та перевіряють якість виконання їхніх звернень. У разі не підтвердження факту виконання, або при неякісному виконанні роботи, формується повторне звернення, яке відправляється виконавцю на доопрацювання. Терміни звернення контролюються автоматично. Дякуємо операторам Контакт-Центру за те, що вони постійно знаходяться на зв’язку та цілодобово стоять на варті вирішення актуальних для міста проблемних питань. Разом ми – надійний тил. І разом ми переможемо. Тихої усім ночі. Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев