Понад 5200 звернень до контакт-центру15.10.2025 ![]() Команда Міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» працювала, як завжди, у режимі «на зв’язку 24/7». Містяни активно користувалися усіма каналами звернень: телефоном, персональним кабінетом та чат-ботом «Запоріжжя 1580». За два тижні жовтня в системі контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» отримано 5273 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. З початку року кількість звернень від містян сягнула 92 тисяч. Проблеми, які найчастіше порушувались у жовтневих зверненнях, стосувалися:
Отримано також 122 подяки на адресу надавачів послуг та самого контакт-центру. Як передати звернення:
Міський контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово, без вихідних. Крім телефонів, працюють онлайн-сервіси: персональний кабінет та чат-бот. Вони допомагають економити час, додавати фото чи відео, отримувати інформацію про ремонтні роботи за вашою адресою. Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Тимчасове відключення води у Шевченківському районі • 15.10.2025
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев