Понад 5200 звернень до контакт-центру

15.10.2025

Понад 5200 звернень до контакт-центру

Команда Міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» працювала, як завжди, у режимі «на зв’язку 24/7». Містяни активно користувалися усіма каналами звернень: телефоном, персональним кабінетом та чат-ботом «Запоріжжя 1580».

За два тижні жовтня в системі контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» отримано 5273 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

З початку року кількість звернень від містян сягнула 92 тисяч.

Проблеми, які найчастіше порушувались у жовтневих зверненнях, стосувалися:

  • інженерних мереж – 1092;
  • магістральних водоводів – 1033;
  • служби електромереж – 957;
  • надзвичайних ситуацій – 932;
  • благоустрою прибудинкової території – 324.

Отримано також 122 подяки на адресу надавачів послуг та самого контакт-центру.

Як передати звернення:

  • 1580 (зі стаціонарного);
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
  • сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/ ;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot .

Міський контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово, без вихідних. Крім телефонів, працюють онлайн-сервіси: персональний кабінет та чат-бот. Вони допомагають економити час, додавати фото чи відео, отримувати інформацію про ремонтні роботи за вашою адресою.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |