Понад 3700 звернень на «15-80» за тиждень

11.11.2025

Понад 3700 звернень на «15-80» за тиждень

Минулого тижня через систему контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» було зареєстровано 3778 звернень від містян.

Найчастіше запоріжці повідомляли про проблеми з інженерними мережами – 1072 звернення. Щодо електропостачання до центру надійшло 922 заявки, а також 492 – щодо магістральних водоводів. У центрі також опрацювали 361 питання, пов’язане і запуском опалення.

Крім того, 152 заявки стосувалися ліквідації наслідків ворожих ударів по місту, ще 144 звернення – благоустрою прибудинкових територій. Протягом тижня центр також отримав 38 подяк від запоріжців на адресу операторів та надавачів послуг.

Загалом з початку року контакт-центр зареєстрував уже понад 104 тисячі звернень.

1580 – це номер швидкої комунальної допомоги. Оператори реєструють заявки в системі та миттєво передають їх у роботу аварійним бригадам. У випадку звернень іншого плану інформація також миттєво передається надавачам послуг, але терміни виконання залежать від типу проблеми та завжди вказуються виконавцем.

Передати своє звернення можна через електронні сервіси з можливістю додавання фото чи відео для ілюстрації питання, а також за телефонами:
• 1580 – зі стаціонарного;
• З мобільного:
(061) 787-15-80
(050) 414-15-80
(067) 656-15-80

Також працюють онлайн-канали: чат-бот «Запоріжжя 1580» та сайт Контакт-центру.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |