
Понад 3700 звернень на «15-80» за тиждень11.11.2025 ![]() Минулого тижня через систему контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» було зареєстровано 3778 звернень від містян. Найчастіше запоріжці повідомляли про проблеми з інженерними мережами – 1072 звернення. Щодо електропостачання до центру надійшло 922 заявки, а також 492 – щодо магістральних водоводів. У центрі також опрацювали 361 питання, пов’язане і запуском опалення. Крім того, 152 заявки стосувалися ліквідації наслідків ворожих ударів по місту, ще 144 звернення – благоустрою прибудинкових територій. Протягом тижня центр також отримав 38 подяк від запоріжців на адресу операторів та надавачів послуг. Загалом з початку року контакт-центр зареєстрував уже понад 104 тисячі звернень. 1580 – це номер швидкої комунальної допомоги. Оператори реєструють заявки в системі та миттєво передають їх у роботу аварійним бригадам. У випадку звернень іншого плану інформація також миттєво передається надавачам послуг, але терміни виконання залежать від типу проблеми та завжди вказуються виконавцем. Передати своє звернення можна через електронні сервіси з можливістю додавання фото чи відео для ілюстрації питання, а також за телефонами: Також працюють онлайн-канали: чат-бот «Запоріжжя 1580» та сайт Контакт-центру. Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев