
Понад 25 тисяч звернень на «15-80» у листопаді02.12.2025 ![]() Запоріжці звертаються з найболючішими питаннями: наслідки ворожих атак, проблеми з магістральними мережами та світлом. Контакт Центр 1580 КП "ЦУІТ" працює цілодобово. Оператори приймають звернення, аналітики відслідковують виконання робіт після звітів виконавців. І все це для того, щоб запоріжці не залишалися наодинці з проблемами. З початку року кількість звернень, що зареєстровані в системі контакт-центру, сягнула 124 тисяч. Протягом листопада зареєстровано 25 273 звернення зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. Також протягом листопада оператори контакт-центру надали 953 консультації. Традиційно найактуальнішими були проблеми з інженерними мережами (11712), службою обслуговування електромереж (4468), магістральними водоводами (2609), надзвичайними ситуаціями (1468). А ще зареєстровано 213 подяк на адресу самого контакт-центру та надавачів послуг. Передати звернення можна за допомогою електронних сервісів та за номерами телефонів: 1580 (зі стаціонарного) сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/ чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев