Понад 12 тисяч звернень до контакт-центру у вересні02.10.2025 ![]() Міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» продовжує працювати у цілодобовому режимі. Оператори реєструють звернення, передають виконавцям послуг, аналітики тримають на контролі виконання робіт. З початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 87 тисяч звернень. У вересні - 12009. Всі передані в роботу. Більшість питань вересня був таким:
Також отримано 249 подяк на адресу виконавців послуг та самого Контакт Центру. Нагадаємо, звернутися до контакт-центру «15-80» можна цілодобово. Зручніше це робити через електронний кабінет на порталі контакт-центру або чат-бот «Запоріжжя 1580» - без черг та з можливістю додати до заявки фото/відео.
Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Незламне Запоріжжя святкує День міста • 03.10.2025
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев