Понад 12 тисяч звернень до контакт-центру у вересні

02.10.2025

Понад 12 тисяч звернень до контакт-центру у вересні

Міський контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» продовжує працювати у цілодобовому режимі. Оператори реєструють звернення, передають виконавцям послуг, аналітики тримають на контролі виконання робіт.

З початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 87 тисяч звернень. У вересні - 12009. Всі передані в роботу.

Більшість питань вересня був таким:

  • Надзвичайні ситуації - 2911;
  • Магістральні водоводи - 2089;
  • Інженерні мережі - 2013;
  • Служба обслуговування електромереж - 1931;
  • Благоустрій прибудинкової території - 877.

Також отримано 249 подяк на адресу виконавців послуг та самого Контакт Центру.

Нагадаємо, звернутися до контакт-центру «15-80» можна цілодобово. Зручніше це робити через електронний кабінет на порталі контакт-центру або чат-бот «Запоріжжя 1580» - без черг та з можливістю додати до заявки фото/відео.

  • сайт Контакт Центру 1580 ;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» ;
  • 1580 (зі стаціонарного);
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |