Понад 10000 звернень на «15-80» за тиждень

18.11.2025

Понад 10000 звернень на «15-80» за тиждень

Протягом минулого тижня в системі контакт-центру «15-80» КП "ЦУІТ" зареєстровано 9713 звернень громадян. Велика кількість звернень обумовлена стартом опалювального сезону.

Найбільше заявок стосувалися таких проблем:

  • з інженерними мережами (у тому числі опаленням) – 6521;
  • щодо служби обслуговування електромереж – 1315;
  • з магістральними водоводами -1057 .

Окрім зареєстрованих звернень, працівники контакт-центру надали понад 8 тисяч консультацій, з яких 4216 стосувались запуску опалення та ремонтних робіт на мережах.

Також протягом тижня отримано 50 подяк на адресу самого контакт-центру та різних надавачів послуг.

З початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 114 тисяч звернень.

Передати звернення можна в режимі 24/7 через електронні сервіси та за номерами телефонів:

  • сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot
  • 1580 (зі стаціонарного)
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |