Понад 10 тисяч звернень надійшло на «1580»

23.12.2025

Понад 10 тисяч звернень надійшло на «1580»

За перші три тижні грудня до контакт-центру «1580» надійшло 10 454 звернення від запоріжців. Окрім цього, фахівці надали 12 905 консультацій з різних питань життєдіяльності міста.

Загалом з початку 2025 року в системі контакт-центру «1580» КП «ЦУІТ» зареєстровано майже 135 тисяч звернень, які стосувалися скарг, заяв та пропозицій містян.

Найчастіше люди повідомляли про проблеми з:

  • інженерними мережами — 3 109 звернень;
  • електромережами — 2 457;
  • магістральними водоводами — 1 435;
  • надзвичайними ситуаціями та фіксацією наслідків ворожих атак — 1 232;
  • ліфтовим господарством — 651 звернення.

Також протягом року до контакт-центру надійшло 146 подяк на адресу операторів і на адресу надавачів комунальних послуг.

Нагадаємо, звернутися до Контакт-центру 1580 можна зручним способом:

  • за номером 1580 (зі стаціонарного телефону);
  • за телефонами: (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
  • через офіційний сайт;
  • за допомогою чат-бота «Запоріжжя 1580».

Контакт-центр 1580 працює цілодобово, без вихідних та перерв.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |