Оператори «15-80» приймають скарги та консультують

21.05.2025

Оператори «15-80» приймають скарги та консультують

Контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово та приймає звернення з багатьох питань: аварії на мережах, надзвичайні ситуації, порушення в сфері благоустрою, поломки ліфтів, експлуатація житлового фонду тощо.

Так, цього місяця запоріжці найчастіше скаржилися на пориви магістральних водоводів і подавали заявки з приводу обслуговування електромереж.

З повним переліком проблем та причин, з яких оператори реєструють звернення, можна ознайомитися на сайті контакт-центру в розділі "Про портал" за посиланням https://1580.zp.gov.ua/proportal.

Крім того, фахівці «15-80» готові надати консультацію й щодо питань, які не входять до Класифікатору заявок.

Отже, якщо у вас виникла комунальна проблема або ви помітили факт порушення благоустрою - телефонуйте до контакт-центру «15-80» . Оператори приймуть звернення і спрямують його на реагування відповідній службі чи підприємству.

Передати інформацію із додаванням ФОТО чи ВІДЕО проблеми можна:

? через електронний кабінет на сайті «15-80» https://1580.zp.gov.ua/

? через чат-бот "Запоріжжя 1580" https://t.me/colcentrebot.

Крім того, заявки продовжують приймати й телефоном:

? 15-80 (зі стаціонарних телефонів);

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |