Оператори «15-80» приймають скарги та консультують21.05.2025 ![]() Контакт-центр «15-80» КП "ЦУІТ" працює цілодобово та приймає звернення з багатьох питань: аварії на мережах, надзвичайні ситуації, порушення в сфері благоустрою, поломки ліфтів, експлуатація житлового фонду тощо. Так, цього місяця запоріжці найчастіше скаржилися на пориви магістральних водоводів і подавали заявки з приводу обслуговування електромереж. З повним переліком проблем та причин, з яких оператори реєструють звернення, можна ознайомитися на сайті контакт-центру в розділі "Про портал" за посиланням https://1580.zp.gov.ua/proportal. Крім того, фахівці «15-80» готові надати консультацію й щодо питань, які не входять до Класифікатору заявок. Отже, якщо у вас виникла комунальна проблема або ви помітили факт порушення благоустрою - телефонуйте до контакт-центру «15-80» . Оператори приймуть звернення і спрямують його на реагування відповідній службі чи підприємству. Передати інформацію із додаванням ФОТО чи ВІДЕО проблеми можна: ? через електронний кабінет на сайті «15-80» https://1580.zp.gov.ua/ ? через чат-бот "Запоріжжя 1580" https://t.me/colcentrebot. Крім того, заявки продовжують приймати й телефоном: ? 15-80 (зі стаціонарних телефонів); Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев