На «15-80» звернулися понад 18 тисяч запоріжців

03.03.2025

Контакт-центр «15-80» протягом лютого прийняв понад 7,5 тисяч звернень. З початку року зареєстровано більше ніж 18 тисяч звернень.

У Запоріжжі контакт-центр «15-80» продовжує прийом, реєстрацію та обробку звернень містян. Оператори працюють цілодобово, а виконання заявок контролюється до завершення робіт.

Протягом лютого в системі контакт-центру зареєстровано 7 541 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

ТОП-10 «напрямків» звернень:

  • інженерні мережі – 1911;
  • служба обслуговування електромереж – 1500;
  • магістральні водоводи зовнішніх мереж – 1426;
  • надзвичайні ситуації та цивільний захист населення – 727;
  • ліфтове господарство - 558;
  • благоустрій прибудинкової території – 442;
  • експлуатація і ремонт житлового фонду - 183;
  • подяки – 182;
  • транспорт – 110;
  • інші питання ЖКГ – 102.

Нагадаємо, передати заявку до контакт-центру «15-80» можна:

  • через чат-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням
  • через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» за посиланням
  • за телефоном ??-?? (зі стаціонарних телефонів)
  • за телефонами (???) ???-??-??, (???) ??? -??-??, (???) ???-??-?? (з мобільних).

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |