Міський контакт-центр «15-80» у вересні прийняв понад дванадцять тисяч звернень

01.10.2024

Міський контакт-центр «15-80» у вересні прийняв понад дванадцять тисяч звернень

Оператори міського контакт-центру «15-80» працюють на лініях цілодобово – без перерв та без вихідних. Протягом вересня до системи міського контакт-центру «15-80» надійшло 12215 звернень. Оператори порахували та ахнули: виходить, що кожні 3-3,5 хвилини приймали нове звернення.

Згідно регламенту роботи контакт-центру «15-80», всі заявки громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.

Усього з початку року в системі було зареєстровано 84388 звернень.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях вересня, стосувалися:

- надзвичайних ситуації та цивільного захисту населення;

- магістральних водоводів зовнішніх мереж;

- інженерних мереж;

- служби обслуговування електромереж;

- благоустрою прибудинкової території.

Важливо: контакт-центр «15-80» не є виконавцем послуг. Фахівці контакт-центру відслідковують «рух» по заявці та зв’язуються з заявником для підтвердження виконання робіт.

Передати заявку до контакт-центру "15-80" можна наступними способами:

– 15-80 (зі стаціонарних телефонів);

– (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних);

– через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot ;

– Через особистий кабінет на порталі Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua .

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |