Контакт-центр зареєстрував понад 4700 звернень з початку грудня

11.12.2025

Контакт-центр зареєстрував понад 4700 звернень з початку грудня

Контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» працює цілодобово. Оператори приймають звернення для того, щоб запоріжці не залишалися наодинці з проблемами. Після прийняття заявки одразу потрапляють до виконавців послуг для реагування та відповідей.

Контакт-центром «15-80» КП «ЦУІТ» за 10 днів грудня зареєстровано 4731 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передано в роботу виконавцям послуг для реагування та відповідей

Проблеми, що порушувались у зверненнях, найчастіше стосувалися:

  • Інженерних мереж – 1812;
  • Служби обслуговування електромереж – 1083;
  • Магістральних водоводів - 624 .

Протягом цього періоду отримано 72 подяки.

Так за 10 днів грудня вже надано 6167 консультацій. Переважна більшість – з приводу електромереж. На ці питання прийшлося більше половини наданих консультацій - 3518.

Зазначимо, з початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 129 тисяч звернень.

Нагадуємо, що передати звернення можна цілодобово, через електронні сервіси або за номерами телефонів:

  • 1580 (зі стаціонарного);
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
  • сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/ ;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot .

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |