
Контакт-центр зареєстрував понад 4700 звернень з початку грудня11.12.2025 ![]() Контакт-центр «15-80» КП «ЦУІТ» працює цілодобово. Оператори приймають звернення для того, щоб запоріжці не залишалися наодинці з проблемами. Після прийняття заявки одразу потрапляють до виконавців послуг для реагування та відповідей. Контакт-центром «15-80» КП «ЦУІТ» за 10 днів грудня зареєстровано 4731 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі передано в роботу виконавцям послуг для реагування та відповідей Проблеми, що порушувались у зверненнях, найчастіше стосувалися:
Протягом цього періоду отримано 72 подяки. Так за 10 днів грудня вже надано 6167 консультацій. Переважна більшість – з приводу електромереж. На ці питання прийшлося більше половини наданих консультацій - 3518. Зазначимо, з початку року в системі контакт-центру «15-80» зареєстровано понад 129 тисяч звернень. Нагадуємо, що передати звернення можна цілодобово, через електронні сервіси або за номерами телефонів:
Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев