Контакт-центр у липні - понад 10 тисяч звернень04.08.2025 ![]() Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом липня в системі зареєстровано 10 537 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади. Найбільш актуальними питаннями були щодо:
У липні також запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 234 подяки. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно вирішують проблемні питання. Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 64 200 звернень. Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн:
Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев