
	
	Контакт-центр у жовтні – понад 12 тисяч звернень04.11.2025 ![]() Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом жовтня в системі зареєстровано 12 тис. 316 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади. Найбільш актуальні питання стосувалися: 
 У жовтні також запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 265 подяк. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно розв'язують проблемні питання. Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 99 тисяч звернень. Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн: 
 Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. | 
	     Свежие новости 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Пресс-релизы 
     | 
Комментарии:
нет комментариев