Контакт-центр у жовтні – понад 12 тисяч звернень

04.11.2025

Контакт-центр у жовтні – понад 12 тисяч звернень

Оператори міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» продовжують приймати звернення у цілодобовому режимі. Протягом жовтня в системі зареєстровано 12 тис. 316 звернень. Всі передані до розгляду і реагування виконавцям послуг та органам виконавчої влади.

Найбільш актуальні питання стосувалися:

  • Служби обслуговування електромереж – 2 860;
  • Інженерних мереж – 2 263;
  • Магістральних водоводів – 2 081;
  • Надзвичайних ситуацій – 2 079.

У жовтні також запоріжці через міський контакт-центр «15-80» передали 265 подяк. Містяни дякували за роботу працівникам контакт-центру та надавачам послуг, які швидко реагують на виклики та оперативно розв'язують проблемні питання.

Загалом з початку року в системі зареєстровано понад 99 тисяч звернень.

Нагадаємо, звернення до міського контакт-центру «15-80» можна передати за номерами телефонів та онлайн:

  • 15-80 (лише зі стаціонарних телефонів);
  • (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80;
  • сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/;
  • чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |