Контакт-центр «15-80» протягом травня прийняв більше 9 тисяч звернень

03.06.2025

Контакт-центр «15-80» протягом травня прийняв більше 9 тисяч звернень

Заявки з приводу різних проблем чи пропозицій приймаються у цілодобовому режимі як за номерами телефонів, так і через електронні сервіси.

Усього протягом місяця до системи контакт-центру «15-80» надійшло понад 9 381 звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:

  • служби обслуговування електромереж - 1616;
  • інженерних мереж - 1497;
  • благоустрою прибудинкової території - 1301;
  • надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення - 1220;
  • магістральних водоводів зовнішніх мереж - 798;
  • ліфтового господарства - 494;
  • експлуатації та ремонту житлового фонду - 344;
  • подяк - 181;
  • транспорту - 158;
  • благоустрою та утримання зелених насаджень - 129

Нагадуємо, що передати заявку до контакт-центру «15-80» можна наступними способами:

  • через телеграм-бот «Запоріжжя 15-80» за посиланням https://t.me/colcentrebot;
  • через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80» https://1580.zp.gov.ua;
  • 15-80 (зі стаціонарних телефонів);
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80 (з мобільних).

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |