Комунальні служби подбали про благоустрій міста
31.03.2025
КП «ЕЛУAШ» протягом минулого тижня виконало такий обсяг робіт:
- механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунту та залишків технологічного матеріалу обсягом – 1 108, 6 т;
- герметизація тріщин в асфальтобетонному покритті плавильно-заливальною машиною – 1 157 м;
- поточний дрібний ремонт доріг – 4 028 63 кв. м;
- влаштування засобів безпеки дорожнього руху (підвищені пішохідні переходи) – 2 од;
- нанесення дорожньої розмітки – 857.8 кв. м;
До ліквідації наслідків руйнувань через ворожі обстріли залучено:
21.03.2025 – 10 од. техніки та 20 працівників;
23.03.2025 – 3 од. техніки та 3 працівника.
Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя відзвітувала про низку вжитих минулого тижня заходів:
- надано 28 вимог щодо порушення норм законодавства в сфері благоустрою;
- перевірено 14 локацій планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів;
- демонтовано 27 незаконно встановлених рекламних конструкцій
КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло» виконало такі роботи:
- заміна ламп – 13 од;
- аміна світильників – 7 од;
- поточний ремонт повітряних ліній – 221 прольот;
- поточний ремонт кабельних ліній – 42 прольоти;
- поточний ремонт світильників – 78 од;
- поточний ремонт шаф зовнішнього освітлення – 29 од;
- очистка опор від оголошень – 74 опори;
- утримання та поточний ремонт дорожніх знаків – 131 од;
До ліквідації наслідків руйнувань через ворожі обстріли залучено:
21.03.2025 – 1 од. техніки та 3 працівника;
23.03.2025 – 2 од. техніки та 6 працівників.
Департамент муніципального управління ЗМР звітує:
- проведено 1 засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 12 питань, за результатами підготовлено 9 наказів;
- укладено 7 договорів та 1 додаткову угоду на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
- укладено 2 договори та 1 додаткову угоду на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- опрацьовано та надано відповіді на 21 звернення з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
- забезпечено виконання рішення виконавчого комітету щодо демонтажу 2 незаконно розташованих об’єктів;
- опрацьовано 1 заяву щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою;
- опрацьовано 23 заяви щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття.
Источник: zp.gov.ua
* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
Комментарии:
нет комментариев