Комунальні роботи протягом тижня
27.10.2025

Працівники комунальних підприємств Запоріжжя у період з 20 по 25 жовтня виконували всі необхідні роботи задля стабільного функціонування інфраструктури міста.
КП «ЕЛУAШ»:
- виконано механічне та ручне прибирання доріг від наносного ґрунту та залишків технологічного матеріалу обсягом 1017 т;
- відремонтовано 4 482 кв. м доріг (зокрема струменевим методом – 239 кв. м) та 1 634 кв. м внутрішньоквартальних поїздів;
- виконано поточний ремонт 5 950 кв. м доріг приватного сектору (з відходів фрезерування);
- відремонтовано 461 кв. м тротуарів;
- встановлено один підвищений пішохідний перехід;
- відремонтовано 5 павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту та 5 елементів зливової каналізації.
Установа «Інспекція з благоустрою міста Запоріжжя»:
- надано 31 вимогу щодо порушення норм законодавства в сфері благоустрою;
- перевірено планових/аварійних розриттів на відповідність до виданих ордерів на 7 локаціях;
- демонтовано 20 незаконних рекламних конструкцій.
КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло»:
- замінено 105 ламп і 30 світильників;
- виконано поточний ремонт повітряних (184 прольоти) і кабельних ліній (13 прольотів); 117 світильників; 15 шаф зовнішнього освітлення;
- очищено 25 опор від оголошень;
- встановлено автономне освітлення на 5 пішохідних переходах;
- продовжується будівництво мереж зовнішнього освітлення у Дніпровському районі по вул. А. Незоли, бульв. Вінтера та вул. Тиражній.
Департамент муніципального управління ЗМР:
- проведено засідання робочої групи щодо визначення зон та відведення місць для здійснення підприємницької діяльності, на якому розглянуто 5 питань, за результатами підготовлено 3 накази;
- укладено 4 договори на право користування місцем для розташування засобу дрібнороздрібної торговельної мережі та сфери послуг;
- укладено 3 договори та 3 додаткові угоди на право користування місцем для розташування стаціонарної тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності;
- опрацьовано та надано відповіді на 8 звернень з питань розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі;
- забезпечено виконання рішень виконавчого комітету щодо демонтажу
- 3 незаконно розташованих об’єктів;
- опрацьовано 10 заяв щодо видачі ордерів на проведення планового/аварійного розриття та видано 10 ордерів на проведення планового/аварійного розриття.
Відповідно до договорів департаменту з підрядними організаціями виконано такі роботи:
- встановлення 10 лав та 10 урн;
- нанесення 1 244 кв. м дорожньої розмітки: пішохідні переходи, острівці безпеки, стоп-лінії, спеціалізовані позначки та ін.;
- прочистка 1 215 м мереж зливової каналізації гідродинамічним методом;
- ремонт 3 545 кв. м асфальтобетонного покриття струменевим методом;
- герметизація 3 421 м швів і тріщин плавильно-заливальною машиною.
Источник: zp.gov.ua
* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
Комментарии:
нет комментариев