До контакт-центру надійшли більше 5500 заявок18.07.2025 ![]() За перші 16 днів липня до міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» вже надійшло 5502 звернення громадян. Традиційно в заявках скарги, заявки та пропозиції, які передаються для реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. В основному запоріжці зверталися через проблеми з магістральними водоводами (1088 заявок), інженерними мережами (975), електромережами (971), надзвичайними ситуаціями (777), щодо благоустрою прибудинкової території (542) тощо. Також надійшло 90 подяк та 37 скарг на адресу різних надавачів послуг. З початку року в системі зареєстровано 59 238 звернень. Нагадаємо, звернення до Контакт Центру 1580 можна передати за номерами телефонів та онлайн: — 1580 (лише зі стаціонарних телефонів); — (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80; — сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/ ; — чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot. Повідомляйте до контакт-центру «15-80» про проблеми міста. Якщо бачите «водоспад» з колодязя, відкритий люк, поламане дерево чи стовп, проблеми з вуличним освітленням — телефонуйте за вказаними вище номерами. Або надсилайте інформацію в електронному вигляді: тим більше, що через сайт чи чат-бот можна прикріпляти фото/відео для ілюстрації проблеми. Источник: zp.gov.ua * Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции. |
Свежие новости
«Турбота поруч» від освіти Запоріжжя • 18.07.2025
Пресс-релизы
|
Комментарии:
нет комментариев