До контакт-центру надійшли більше 5500 заявок

18.07.2025

До контакт-центру надійшли більше 5500 заявок

За перші 16 днів липня до міського контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» вже надійшло 5502 звернення громадян. Традиційно в заявках скарги, заявки та пропозиції, які передаються для реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

В основному запоріжці зверталися через проблеми з магістральними водоводами (1088 заявок), інженерними мережами (975), електромережами (971), надзвичайними ситуаціями (777), щодо благоустрою прибудинкової території (542) тощо.

Також надійшло 90 подяк та 37 скарг на адресу різних надавачів послуг.

З початку року в системі зареєстровано 59 238 звернень.

Нагадаємо, звернення до Контакт Центру 1580 можна передати за номерами телефонів та онлайн:

— 1580 (лише зі стаціонарних телефонів);

— (061) 787-15-80; (050) 414-15-80; (067) 656-15-80;

— сайт Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua/ ;

— чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.

Повідомляйте до контакт-центру «15-80» про проблеми міста. Якщо бачите «водоспад» з колодязя, відкритий люк, поламане дерево чи стовп, проблеми з вуличним освітленням — телефонуйте за вказаними вище номерами. Або надсилайте інформацію в електронному вигляді: тим більше, що через сайт чи чат-бот можна прикріпляти фото/відео для ілюстрації проблеми.

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |