Близько 6000 звернень на «15-80» за тиждень

25.11.2025

Близько 6000 звернень на «15-80» за тиждень

Протягом минулого тижня в системі контакт-центру «15-80» КП "ЦУІТ" зареєстровано 5816 звернень громадян. З початку року кількість сягнула 120 тисяч.

Найбільше заявок стосувалися таких проблем:

  • інженерних мереж (у тому числі опаленням) – 2747;
  • служби обслуговування електромереж – 1134;
  • магістральних водоводів – 523;
  • надзвичайними ситуаціями – 399;
  • роботи ліфтів - 227.

Також протягом тижня оператори "15-80" надали містянам 6227 консультацій з різних питань.

У цілодобовому режимі оператори приймають звернення щодо різних питань роботи міста та за потреби надають додаткові консультації в режимі 24/7.

Передати звернення можна через електронні сервіси та за номерами телефонів:

сайт контакт-центру 1580 https://1580.zp.gov.ua

чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot

1580 (зі стаціонарного)

Источник: zp.gov.ua

* Редакция сайта не несет ответственности за содержание материалов. Мнение авторов может не совпадать с мнением редакции.
 
Добавить комментарий
Имя
Сообщение

Комментарии:

нет комментариев
Свежие новости
Пресс-релизы
Запоріжжя та область | Новости Запорожья и области RSS 2.0 |